ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی از هفته پیش‌رو

آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی از هفته پیش‌رو

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: زمان دقیق انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد علوم پزشکی در حال بررسی است و داوطلبان می‌توانند در اوایل هفته آینده انتخاب رشته کنند.


محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته امروز دوم مردادماه روی سایت سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تصویر فرم پاسخ نامه داوطلبان به صورت اسکن شده روی سایت قرار خواهد گرفت تا در صورتی که داوطلبان اعتراضی به نتایج دارند، از این طریق نتایج خود را بررسی کنند.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در مورد تعداد داوطلبان و ظرفیت پذیرش این آزمون اظهارکرد: حدود 60 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند و تا کنون نزدیک به 4500 ظرفیت اعلام شده است. اما امکان افزایش ظرفیت وجود دارد.

پورکاظمی در ادامه در مورد انتخاب رشته دستیاری دندان پزشکی و دستیاری پزشکی توضیح داد: داوطلبان این دو آزمون می‌توانند در اوایل هفته آینده انتخاب رشته کنند.

وی ادامه داد:‌ در آزمون دستیاری دندان پزشکی بالغ بر1500 نفر شرکت کرده‌اند و ظرفیت آن 400 نفر است. حد نصاب نمره برای قبولی در این آزمون 50 درصد بوده و نزدیک به 550 نفر است.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در مورد آزمون دستیاری پزشکی نیز گفت: بالغ بر 1200 نفر در این آزمون شرکت‌ کرده‌اند و این آزمون 2500 نفر ظرفیت پذیرش دارد.

پورکاظمی تاکید کرد: احتمال افزایش ظرفیت پذیرش در هر دو آزمون وجود دارد.

آمار بازدید: 2502 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
پریسا پنج شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

باسلام وخسته نباسی خدمت شمامیخواستم ازتون خواهش کنم که اینقدرمارومنتظرنگذارین دیگه تحمل نداریم نتیجه هارواعلام کنین دیگه