ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور کمک دانشگاه‌ها به انتخاب رشته داوطلبان کنکور 93

کمک دانشگاه‌ها به انتخاب رشته داوطلبان کنکور 93

دانشگاه‌های بزرگ کشور برای آشنایی داوطلبان کنکور با رشته‌های دانشگاهی و فرایند انتخاب رشته همایش‌های خاصی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری فارس: کمک دانشگاه‌ها به انتخاب رشته داوطلبان کنکور

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج اولیه داوطلبان آزمون سراسری فردا یکشنبه 12 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان پذیرش شده باید از روز 15 مردادماه برای انتخاب رشته اقدام کنند.

در همین زمینه دانشگاه‌های بزرگ کشور برنامه‌هایی برای آشنایی داوطلبان کنکور با رشته‌های دانشگاهی و فرایند انتخاب رشته همایش‌های خاصی را برگزار می‌کنند.

باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران اولین همایش آشنایی با رشته‌های دانشگاهی و فرآیند انتخاب رشته را ویژه داوطلبان کنکور و به صورت رایگان از 13 تا 17 مرداد در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می کند.

همچنین پایگاه ارتباط با دانش آموزان دانشگاه صنعتی شریف نیز به منظور آشنایی داوطلبان ممتاز آزمون سراسری با رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه دانشگاه اقدام به برگزاری هفتمین همایش آشنایی با رشته‌ها می‌کند.

این همایش با هدف آشنایی داوطلبان با رشته‌ها و کمک به آنان برای انتخاب هرچه بهتر رشته‌ها، ارتقای سطح علمی ورودی‌های جدید از طریق ایجاد علاقه‌مندی در رشته‌های کمتر شناخته شده، آشنایی با فضای علمی با نشاط و در عین حال رقابتی دانشگاه صنعتی شریف و امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه صنعتی شریف برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری همایش در فاصله بعد از اعلام رتبه‌های دانش آموزان در کنکور و قبل از اتمام مهلت انتخاب رشته‌ها است.

در این همایش چهار روزه تمامی رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه معرفی خواهند شد و به منظور افزایش بهره وری همایش، معرفی هر رشته توسط استادی از همان رشته صورت می‌پذیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانیsutstudents.sharif.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است، دیگر دانشگاه‌های کشور نیز همایش‌هایی را برای آشنایی داوطلبان کنکور با رشته‌های دانشگاهی و فرایند انتخاب رشته برگزار می‌کنند.

همچنین دهمین همایش آشنایی با رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

همزمان با ایام انتخاب رشته انتخاب رشته‌های آزمون سراسری 1393 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان همایش بزرگ معرفی رشته‌های تحصیلی این دانشگاه را 14 و 15 مردادماه برگزار می‌کند.

در این همایش که با حضور دانش آموزان ممتاز از سراسر استان برگزار می‌شود، ضمن معرفی امکانات، توانمندی‌ها، خدمات و ویژگی‌های برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان، رشته‌های مختلف تحصیلی این دانشگاه و ابعاد گوناگون هر رشته توسط اعضای هیأت علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی معرفی می‌شود.

این همایش برای دانش آموزان پسر روز سه شنبه 14 مردادماه و برای دانش آموزان دختر روز چهارشنبه 15 مرداد ماه جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

دانش آموزان ممتاز با معدل دیپلم بالاتر از 18 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای حضور در این همایش می‌توانند به سایت http://hemayesh.iut.ac.ir مراجعه یا با تلفن 33912722 (دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان) تماس بگیرند.

آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image