ارتباط مستقیم با 30738 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مدارس مناطق آزاد باید در همه ابعاد به الگوی مدارس ایران تبدیل شوند

مدارس مناطق آزاد باید در همه ابعاد به الگوی مدارس ایران تبدیل شوند

مشاور رئیس جمهور در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: باید کمک کرد مدارس مناطق آزاد در همه ابعاد آموزشی و پرورشی ارتقاء یابند تا این مدارس به الگوی مدارس کشور تبدیل شوند.


به گزارش سرویس«اجتماعی» ایسنا، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور صبح امروز شنبه با علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

ترکان با اشاره به این که مناطق آزاد الگوی توسعه ایران در افق 1404 است و اقلیم‌های جغرافیایی متفاوت در این مناطق زمینه مناسب را برای اجرای سیاست های تاثیرگذار ایجاد نموده است،اظهار کرد: در شکل گیری توسعه مناطق آزاد مشارکت جامعه محلی ضروری است و اگر جامعه محلی در توسعه مناطق آزاد مشارکت نداشته باشند هرگونه موفقیت مقطعی خواهد بود و ماندگاری نخواهد داشت و برای تحقق این مشارکت آموزش و پرورش می‌تواند کمک های اثرگذاری داشته باشد.

ترکان لزوم توجه به نیاز بازار کار در تربیت نیروی انسانی توسط نظام آموزشی کشور را خاطرنشان کرد و افزود: متاسفانه بخش اعظمی از نیروی بیکار جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند که این امر نشان می‌دهد جذب دانشجو بر مبنای نیاز سنجی دقیق از بازار کار نبوده است و ازآموزش و پرورش هم می خواهیم در تربیت نیروی انسانی به اقتصاد بازار در مناطق آزاد توجه داشته باشد.

مشاور رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به این که آماده هستیم کمک کنیم آموزش و پرورش مطلوب در اقلیم های جغرافیایی مناطق آزاد ایجاد شود، عنوان کرد: یک درصد مدارس کشور در مناطق آزاد قرار دارند و مدیریت مناطق آزاد آماده است تا با کمک آموزش و پرورش، مدارس این مناطق در ابعاد مدیریتی، آموزشی، محتوایی ارتقا یافته و به الگوی مدارس کشور تبدیل شوند.

ترکان اظهار امیدواری کرد: تحقق نقش الگویی مدارس در مناطق آزاد زمینه‌ساز گسترش و توسعه کیفیت فضاهای آموزشی به عنوان گام بعدی در مدارس و فضاهای آموزشی مناطق ویژه اقتصادی باشد.

آمار بازدید: 176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image