ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور پذیرش دانشجو از میان داوطلبان کنکور 93 با امتیاز استخدام

پذیرش دانشجو از میان داوطلبان کنکور 93 با امتیاز استخدام

سرپرست پردیس شهید بهشتی(دانشگاه فرهنگیان) هرمزگان از پذیرش دانشجو از میان داوطلبان آزمون سراسری 93 گروههای ریاضی - تجربی وانسانی با امتیاز استخدام در آموزش و پرورش استان هرمزگان خبرداد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی » خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خلیج فارس، دکتر منوچهرضیایی افزود: برای سال تحصیلی آینده حدود 150 دانشجوی پیوسته در رشته‌های علوم تربیتی گرایش دبستان و پیش دبستانی برای تامین معلمان مورد نیاز مقطع ابتدایی از میان داوطلبان گروه‌های ریاضی - تجربی و انسانی و حدود 30 دانشجوی پیوسته در رشته مشاوره از میان داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی که حداقل شرایط لازم را داشته باشند در پردیس شهید بهشتی هرمزگان پذیرش خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین سایر رشته‌های دبیری به صورت محدود در پردیس‌های سایر استان‌ها پذیرش خواهند شد.

به گفته وی، دارا بودن حداقل معدل کل سه ساله (اول و دوم و سوم دبیرستان ) 15 و نمره علمی حداقل 6500 و بومی بودن در منطقه مورد نظر از جمله شرایط لازم متقاضیان است.

ضیایی بابیان اینکه این پردیس از 18مردادماه آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است اظهارامیدواری کرد که با توجه به نیاز شدید انسان به نیروی انسانی متخصص با همکاری آموزش و پرورش استان بتوان در سالهای آینده تعداد بیشتری دانشجو را جذب کرد.

وی افزود: استخدام در آموزش و پرورش هرمزگان از جمله امتیازات انتخاب دانشگاه فرهنگیان است و داوطلبان می‌توانند جهت اطلاعات تکمیلی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 467 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image