ارتباط مستقیم با 30567 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور 93 در آموزش و پرورش دشتستان

راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور 93 در آموزش و پرورش دشتستان

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش دشتستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید حسن لواسانی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش دشتستان و مشاوران کنکور اظهار داشت: انتخاب رشته دقیق و موفق مهم‌ترین رکن رسیدن به آینده‌ای روشن و پرامید است و امیدواریم با انتخاب صحیح این گام به بهترین شکل ممکن برای دانش‌آموزان دشتستان انجام پذیرد.

وی از راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش دشتستان خبر داد و تصریح کرد: پایگاهی که قرار است در این زمینه انتخاب شود باید از نظر فیزیکی و مشاورین آموزشی در بهترین وضعیت باشد و زمان در نظر گرفته شده از 15 لغایت 20 مردادماه برای انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان اظهار امیدواری کرد که امسال شاهد افزایش قبولی دانش‌آموزان دشتستانی در دانشگاه‌های طراز اول کشور باشیم و به همین منظور امسال از ممتازین کنکور تقدیر ویژه به‌عمل خواهد آمد.

وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان می‌توانند همه روزه پس از اعلام نتایج اولیه خواهران از ساعت 8 الی 13 و برادران عصرها از ساعت 16 الی 20 برای مشاوره و انتخاب رشته به پایگاه انتخاب رشته واقع در خیابان انتهای فردوسی و ابتدای خیابان مولوی نبش کانون امام خمینی (ره ) پژوهش‌سرای متقین مراجعه کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دشتستان نیز ضمن بیان نقش و اهمیت انتخاب رشته صحیح در سرنوشت داوطلبین اظهار داشت: یکی از انتخاب‌های مهم و سرنوشت‌ساز هر فرد در پایان دوره دانش‌آموزی انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل است.

حبیب‌الله بوستانی با بیان اینکه حضور کارشناسان متبحر در پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش شهرستان، بهترین و مطمئن‌ترین مکان برای دریافت مشاوره است گفت: داوطلبان با مراجعه به این پایگاه‌ از خدمات مشاوره‌ای متخصصان در این مرکز برای انتخاب رشته دانشگاهی می‌توانند کمک بگیرند.

وی هزینه انتخاب رشته برای افراد آزاد را 200 هزار ریال و برای خانواده فرهنگیان و ایثار گران 150 هزار ریال اعلام کرد.

آمار بازدید: 372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image