ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور امکان انتخاب رشته مجازی کنکور 93 فراهم شد

امکان انتخاب رشته مجازی کنکور 93 فراهم شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از بارگذاری نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 93 خبر داد و گفت: ویژه نامه انتخاب رشته تحصیلی کنکور 93 با تمرکز بر نیازهای داوطلبان، والدین و مشاوران تحصیلی فردا دوشنبه در باجه های روزنامه فروشی قابل دسترسی است.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نرم افزار راهنمای انتخاب رشته که با توجه به تغییرات حاصله در نحوه اعمال سوابق تحصیلی در محاسبه نمره کل آزمون داوطلبان نسبت به نمرات سال قبل و همچنین سهمیه بندی داوطلبان آزمون سال جاری تنظیم شده است و به منظور فراهم آوردن امکانات و تسهیلات بیشتر برای داوطلبان سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شد.

وی افزود: این نرم افزار به داوطلبان این امکان را می دهد که با توجه به وضعیت علمی و نمره خود که در آزمون سراسری سال 93 کسب کرده است خود را با داوطلبان مشابه در آزمون 92 پس از انجام تغییرات آزمون سال جاری مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده کند.

توکلی یادآور شد: همچنین ویژه نامه انتخاب رشته تحصیلی کنکور 93 با تمرکز بر نیازهای داوطلبان، والدین و مشاوران تحصیلی حاوی اطلاعات مفیدی است که همزمان با نشریه پیک سنجش در روز دوشنبه 13 مردادماه در باجه های روزنامه فروشی قابل دسترسی است.

آمار بازدید: 411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image