ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد احداث 10پردیس جدید دانشگاه فرهنگیان و ایجاد 2 رشته جدید کارشناسی ارشد

احداث 10پردیس جدید دانشگاه فرهنگیان و ایجاد 2 رشته جدید کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور از امکان تاسیس 10 پردیس جدید دانشگاه در آینده نزدیک در 10 استان کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار «انشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، محمود مهرمحمدی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه اردوی معرفتی فرهنگی حیات طیبه که در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص برنامه‌های جدید این دانشگاه اظهار کرد: امکان تاسیس 10 پردیس جدید به دانشگاه فرهنگیان در 10 استان از جمله خراسان شمالی و همدان که موفق به دریافت مجوز از هیات دولت شده‌اند، فراهم شده و اعتبارات لازم برای تاسیس آن‌ها نیز از بودجه عمرانی سال 93 اخذ شده است.

وی ادامه داد: امسال همچنین از طریق کنکور سراسری و با رعایت شیوه پذیرش بودمی اقدام به جذب 12 هزار دانشجو از سراسر کشور کرده‌ایم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی از برنامه‌های این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار همزمان با سال تحصیلی جدید اقدام به ایجاد دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد کرده‌ایم.

مهرمحمدی ضمن ابراز امیدواری برای جذب ردیف استخدامی نیروی انسانی از معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری، افزود: در این راستا مقرر شده است 200 نفر در قالب هیات علمی جذب شوند اما در نظر داریم در صورت امکان این درخواست را به 500 نفر افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه شاهد شکل‌گیری تحول جدیدی در کار دانشگاه فرهنگیان هستیم، گفت: خوشبختانه هم‌اکنون سند تحول برنامه درسی ملی تربیت معلم را تدوین کرده‌ایم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: طراحی برنامه جدید آموزشی و نوسازی برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان اکنون مراحل تصویب خود را پشت سر گذاشته است و سعی داریم که با اجرای برنامه‌های آموزشی جدید و کنار گذاشتن تدریجی برنامه‌های کهنه شاهد اتفاقات خوبی در دانشگاه فرهنگیان باشیم.

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image