ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجوی با نشاط، محیط دانشگاه را از خمودگی دور می‌کند‎

دانشجوی با نشاط، محیط دانشگاه را از خمودگی دور می‌کند‎

دکترمجتبی صدیقی معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: درحال برنامه‌ریزی در دانشگاه‌ها و وزارت علوم برای افزایش فعالیت دانشجویان دختر هستیم.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر صدیقی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با بیان اینکه توجه به ورزش دانشگاهی از برنامه‌های اصلی وزارت علوم است، اظهارکرد: دانشجوی با نشاط محیط دانشگاه را از خمودگی دور می‌کند و فضا را برای حرکت علمی نیز آماده خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: المپیادهای ورزشی دانشجویی موفق نخواهند شد، مگر اینکه مسابقات درون دانشگاهی و منطقه‌ای دانشگاه‌ها جدی گرفته شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه خروجی المپیادهای ورزشی دانشجویی تیم‌های بین‌المللی دانشگاهی را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با تمام توان و امکانات خود برای حضور در صحنه‌های بین‌المللی فعالیت می‌کند تا بتواند عقب افتادگی سال‌های گذشته در این حوزه را جبران کند.

دکترصدیقی توسعه زیرساخت‌های ورزشی درون‌دانشگاهی و فضاهای خوابگاهی را از اهداف وزارت علوم برشمرد و گفت: افزایش سرانه ورزشی، تعامل بین بخشی با متولیان ورزش کشور، ضرورت جلب مشارکت بخش خصوصی در حمایت از توسعه ورزش دانشگاهی و توجه جدی به ورزش دختران دانشجو از اهداف ماست.

بنابراین گزارش، دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر از۱۷ تا ۲۵ مردادماه و المپیاد پسران ۲۹ مردادماه تا ۷ شهریورماه برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها ۱۷۵ دانشگاه وابسته به وزارت علوم حضور دارند و دو هزار دانشجوی دختر و ۲۳۰۰ دانشجوی پسر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

آمار بازدید: 164 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image