ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهورز عشایر می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهورز عشایر می پذیرد

دانشگاه علوم پزشكي شيراز به منظور خدمات رسانی به عشاير 20 زن و مرد را پس از آموزش بهورزي جهت خدمت در عشاير بصورت سيار در ييلاق و قشلاق تحت پوشش شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستانهاي استان فارس می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این پذیرش جهت تامين نيروي انساني بهورز عشاير انجام می گیرد و واجدين شرايط از طريق برگزاري آزمون، مصاحبه و انجام مراحل گزينش پذيرش شده و سپس در دوره آموزش بهورزي شركت کرده و پس از طي اين دوره و موفقيت در آزمون پاياني دوره، جهت خدمت در عشاير بصورت سيار در ييلاق و قشلاق تحت پوشش شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستانهاي ذكر شده مندرج در جدول مربوطه بصورت قراردادي استخدام شده و بصورت فعال به ارائه خدمات بهورزي در این مناطق می پردازند.

شرايط عمومي و اختصاصي داوطلب شامل شرایط تمامی استخدام ها است اما داشتن حداقل 18 سال تمام و حداکثر 28 سال تمام برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و حداقل 18 سال تمام و حداکثر 26 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم تا تاریخ انتشار آگهی ضروری است.

ضمن اینکه باید بومي بودن داوطلب احراز شود. داشتن مدرك تحصيلي كارداني بهداشت خانواده و مامايي(براي پست بهورز عشاير زن) و دارندگان مدارك تحصيلي كارداني مبارزه با بيماريها (براي تصدي پست بهورز عشاير مرد) در اولويت اول و در صورت نبودن افراد واجد شرايط با مدارك فوق، افراد واجد شرايط داراي مدارك تحصيلي ديپلم رياضي و تجربي پذيرفته مي شوند.

شرکت دانشجویان حائز شرایط در مراحل آزمون پذیرش بهورز عشایر بلامانع است اما در صورت احراز قبولی پذیرش این افراد منوط به ارائه تعهد به دانشگاه علوم پزشکی (مبنی بر انجام وظایف بهورز عشایر براساس قرارداد منعقده با دانشگاه) و ارائه انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبل از شروع دوره آموزشی الزامی خواهد بود.

خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران واجد شرايط در صورت كسب حدنصاب نمره قبولي در آزمون در اولويت قرار دارند. از كليه داوطلبان آزمون عمومي(بصورت 4 گزينه اي از دروس دين و زندگي، زبان انگليسي ،ادبيات فارسي سال آخر دبيرستان) بعمل خواهد آمد.

امکانات استفاده از خوابگاه و غذا برای کلیه دانش آموزان بهورز عشایر،در طول مدت دوره در مراکز آموزش بهورزی فراهم گردیده و کمک هزینه تحصیلی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. از پذيرفته شدگان، تعهد محضري مبني بر انجام وظائف بهورز عشاير برابر شرح وظائف تعيين شده در مناطق مربوطه اخذ خواهد شد.

مهلت ثبت نام از 22 مرداد تا اول شهریورماه 93 بوده و قابل تمديد نیست. تاريخ دريافت كارت آزمون و محل برگزاري جلسه اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image