ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نخستین جلسه شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شد

نخستین جلسه شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شد

نخستین جلسه شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی با حضور دکتر سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و رئیس شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی ، پس از دوازدهمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی برگزار شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این نشست ضمن بررسی استعلامات واصله از دانشگاه ها و تنظیم پاسخ با مشورت اعضا، نمایندگان و مدیران مسئول نشریات دانشجویی از اشکان یوسفی و محمد تاج الدینی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در دوره گذشته تقدیرشد و با صدور احکام جداگانه ای از سوی دکتر هاشمی رئیس شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی ، میلاد بیگی از دانشگاه امیرکبیر و محسن غریبی از دانشگاه مازندران به عنوان نمایندگان جدید مدیران مسئول نشریات دانشجویی معرفی شدند.

در بخشی از این احکام آمده است: با عنایت به انتخاب جنابعالی در انتخابات انجام شده در "دوازدهمین نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور" بدینوسیله جنابعالی را در دوره سال 94-93 برای مدت یک سال به عنوان عضو دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی منصوب می نمایم. انتظار می رود در پرتو عنایات حق تعالی وظایف محوله را به نحو احسن پیگیری نمایید.

بر این اساس؛ از اهم وظایف اعضای دانشجویی شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی که در احکام آمده می توان به حضور همراه با حق رای در جلسات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی، تلاش در جهت ارتقاء همه جانبه نشریات دانشگاهی و وظایف و اختیارات محوله به شورای مرکزی ناظر موضوع ماده 10 دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی اشاره کرد.

گفتنی است در این نشست دکتر حسین میرزایی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و دبیرشورا، دکتر ملکیان نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، دکتر محمدی مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ،نماینده وزارت بهداشت و اعضای دانشجویی شورای مرکزی نیز حضور داشتند .

آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image