ارتباط مستقیم با 30663 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود

خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ما نمی توانیم خوابگاه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم ما فقط می توانیم خوابگاه ها را خودگردان کنیم و خودمان بر آنها نظارت کنیم .

سیدمحمدرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص واگذاری خوابگاه های دانشگاه به بخش خصوصی گفت: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دارای 10 خوابگاه است که دو خوابگاه متاهلی، سه خوابگاه دخترانه و پنج خوابگاه پسرانه است حدود یک هزار و 800 دانشجو در خوابگاه ها اقامت دارند.

وی ادامه داد: خوابگاه های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، استاندارد نیستند، برخی از آنها آپارتمان و مجتمع های مسکونی هستند که به خوابگاه تغییر کاربری داده شده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: ما نمی توانیم خوابگاه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم ما فقط می توانیم خوابگاه ها را خودگردان کنیم و خودمان نیز بر آنها نظارت کنیم.

وی ادامه داد: هزینه خوابگاه ها به ویژه در کلان شهرها زیاد است وقتی به بخش خصوصی واگذار شود هزینه دانشجویان افزایش می یابد و دانشجویان توان پرداخت اجاره بهای زیاد را نخواهند داشت.

خلیلی یادآورشد: علاوه بر هزینه بالا، مسایل فرهنگی خوابگاه ها نیز از دیگر دغدغه های دانشگاه است، دانشگاه در بحث مسایل فرهنگی خوابگاه ها بسیار جدی است.

وی تاکید کرد: بنابراین خوابگاه ها خصوصی نشده و قصد آن را نیز نداریم به بخش خصوصی واگذار کنیم .

آمار بازدید: 294 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image