ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد نتایج کنکور ارشد 93 اعلام شد

نتایج کنکور ارشد 93 اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته خبر داد و گفت: فهرست اسامی 121 هزار و 676 نفر پذیرفته‌ شده نهایی آزمون ورودی دوره‌های ارشد ناپیوسته سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjash.org قرار گرفته است.


دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: بر اساس برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، کلیه پذیرفته‌شدگان باید به منظور اطلاع از زمان ثبت نام در کد رشته محل قبولی در دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی ابتدا به سایت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذی‌ربط مراجعه کنند.

وی گفت: پذیرفته‌شدگان بر اساس برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مربوطه با در دست داشتن مدارک لازم ثبت نام به شرح مندرج در اطلاعیه،‌ برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد:‌ در صورتی که دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی پذیرفته شده برنامه زمانی خاصی برای ثبت نام از طریق سایت خود اعلام نکرده باشد این دسته از پذیرفته شدگان ضرورت دارد با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام در یکی از روزهای شنبه هشتم، یکشنبه نهم، دوشنبه دهم و یا سه‌شنبه یازده شهریور ماه جاری برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر این که نتیجه اولیه این آزمون به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش قرار گرفت، اظهار کرد: تعداد 374 هزار و 826 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از میان آنها 291 هزار و 79 نفر انتخاب رشته کردند.

توکلی در ادامه اعلام کرد، از تعداد 121 هزارو 676 پذیرفته شده در آزمون ارشد امسال 49.5 درصد (60 هزار و 169 تن) خانم‌ها و 50.5 درصد (61 هزار و 507 تن) آقایان هستند.

آمار بازدید: 492 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image