ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فانی: برای بازگشایی مدارس در مهر با مشکل جدی مواجه نیستیم

فانی: برای بازگشایی مدارس در مهر با مشکل جدی مواجه نیستیم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون در حال تدوین نقشه راه برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم، گفت: برای سال جاری اجرای 99 برنامه ذیل 40 راهکار سند تحول بنیادین را در دستور کار داریم.


به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکترعلی اصغر فانی در سومین روز از برگزاری سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور با بیان اینکه سند تحول نظام آموزشی به عنوان مهمترین سند بالادستی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده امروز راهنمای عمل آموزش و پرورش است، اظهارکرد:‌ اکنون در حال تدوین نقشه راه اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: امسال 40 راهکار از 131 راهکار سند تحول در برنامه کاری آموزش و پرورش قرار گرفته و ما به کمک اعتباری که دولت و مجلس تحت عنوان اعتبار کیفیت بخشی در اختیار ما قرار داده‌اند، 99 برنامه را ذیل 40 راهکار سند تحول برای سال جدید دنبال خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در دولت یازدهم با تکیه بر پژوهش،‌ تحقیق، کارکارشناسی، مطالعات عمیق و مشورت از صاحب نظران از هر گونه شتاب زدگی در اجرای برنامه‌ها ممانعت می‌کند، ابراز امیدواری کرد که این وزارتخانه با حمایت دولت و مجلس به اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران در آموزش و پرورش نائل شود.

فانی افزود: امروز با در اختیار داشتن معلمان، فرهنگیان و کارشناسان فرهیخته خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کنیم و برای بازگشایی مدارس با مشکل جدی مواجه نیستیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات مربوط به بازگشایی مدارس در مهرماه تحت عنوان پروژه مهر از شش ماه گذشته، اظهارکرد: همکاران ما مقدمات بازگشایی مدارس را از ماه پیش آغاز کرده‌اند. اکنون در آستانه تنظیم بودجه 94 و برنامه ششم توسعه هستیم و قطعا مساعدت مجلس شورای اسلامی برای عنایت بیشتر به آموزش و پرورش مورد درخواست ماست.

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image