ارتباط مستقیم با 30775 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توسعه پایگاه‌های تغذیه سالم در مدارس

توسعه پایگاه‌های تغذیه سالم در مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طراحی و اجرای المپیادها و کانون‌های مدرسه‌ای، ارتقای کیفیت بهداشت، رشد پایگاه‌های تغذیه سالم و راه‌اندازی نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌ها را به طور جدی در سال جاری دنبال می‌کنیم، اظهار کرد:‌ همچنین طرح نظام جامع آموزش معلمان تربیت بدنی تدوین شده است.


به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دکتر مهرزاد حمیدی در میزگرد آموزش و پرورش در تراز سند تحول بنیادین که در سومین روز از سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور برگزار شد، با بیان اینکه افزایش کیفیت در برنامه‌های تربیت بدنی و سلامت وزارتخانه به عنوان استراتژی اصلی ما مدنظر است گفت: چهار سیاست کلی ارتقای مدیریت مدرسه و مدرسه محور نمودن فعالیت‌های تربیت بدنی، ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی، مشارکت دانش آموزان و اولیا و تمرکز زدایی و استقرار نظام ارزیابی از جمله سیاست‌های کلی ما در این معاونت برای سال تحصیلی جاری هستند.

وی افزود: اتاق فکری را تشکیل دادیم و متعهد شدیم هیچ طرحی بدون نهایی شدن در این کمیسیون ابلاغ و اجرا نشود.

حمیدی با بیان اینکه بودجه امسال معاونت تربیت بدنی از پنج به 28 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: یکی از سیاست‌های ما ارتقای مدیریت مدرسه بود که برنامه‌های مختلفی را برای تحقق آن پیش بینی کردیم و فعالیت‌ها را به سمت مدرسه سوق دادیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در همین راستا طراحی و اجرای المپیادها و کانون‌های مدرسه‌ای، ارتقای کیفیت بهداشت، رشد پایگاه‌های تغذیه سالم و راه‌اندازی نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌ها را به طور جدی در سال جاری دنبال می‌کنیم، اظهار کرد:‌ همچنین طرح نظام جامع آموزش معلمان تربیت بدنی تدوین شده است.

وی افزود: تفاهم نامه‌ای با وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد دوره‌های آموزشی و مربی گری بدون دریافت وجه از سوی فدراسیون‌ها منعقد شده است.

حمیدی با اعلام این خبر که المپیادهای درون مدرسه‌ای از 26 مهرماه کلید می‌خورند، گفت: با توجه به نگاه مدرسه محور که داریم به جای تمرکز بر المپیادهای کشوری تلاش کردیم المپیادهای درون مدرسه‌ای را با قدرت اجرا کنیم. سه میلیون دانش آموز تحت پوشش المپیادهای درون مدرسه‌ای قرار خواهند گرفت و اینگونه زیرساخت ورزش در مدارس تقویت می‌شود.

حمیدی در پایان گفت: پایلوت این طرح در سال گذشته اجرا شده بود و بازخوردهای مثبتی از آن دریافت کردیم. به همین خاطر اجرای سراسری آن را در سال جاری با قوت پی می‌گیریم. پیش بینی شده است این طرح در شورای عالی ورزش که در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود مورد بررسی و حمایت قرار بگیرد.

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image