ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش زمان برگزاری ششمین همایش ملی نخبگان جوان (10 مهر 91)

زمان برگزاری ششمین همایش ملی نخبگان جوان (10 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور از برگزاری ششمین همایش ملی نخبگان جوان در مهرماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نسرین سلطانخواه معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور در نشست خبری ظهر امروز (یکشنبه)، از برگزاری ششمین همایش ملی نخبگان جوان خبر داد و گفت: این همایش در یازدهم و دوازدهم مهرماه در محل اجلاس سران با موضوع سربلندی ایران اسلامی با مدیریت نخبگان برگزار می‌شود.

سلطانخواه با بیان اینکه تعداد نخبگان به 11 هزار نفر رسیده است، تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان هم از لحاظ تعداد و کیفیت رشد داشته است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور درباره کسانی که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند، گفت: کسانی که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند در دوره تحصیلات تکمیلی و یا دوران بعد از فراغت از تحصیلات تکمیلی هستند.

سلطانخواه با تاکید بر اینکه در همایش ملی نخبگان جوان در نظر داریم در یک هم‌اندیشی از نظرات نخبگان استفاده کنیم، تصریح کرد: پیش از این معاونت بنیاد ملی نخبگان فراخوانی را با 20 محور موضوعی انجام داده است و مقالات زیادی به دست ما رسیده است که بر اساس آن در این همایش از نظرات نخبگان استفاده می‌کنیم.

معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در سالی قرار داریم که برنامه راهبردی بنیاد ملی نخبگان تدوین می‌شود، اظهار داشت: سعی داریم با جمع‌بندی نظرات نخبگان در این همایش فرآیند جمع‌آوری سند راهبردی بنیاد ملی نخبگان را فراهم کنیم.

سلطانخواه در مورد داوطلبانی که برای شرکت در همایش ملی نخبگان جوان شرکت کردند، گفت: در این دوره 471 نفر از دانشجویان کارشناسی، 225 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و 207 نفر از فارغ‌التحصیلان دوره دکترا هستند که این ترکیب نشان می‌دهد جمعیت نخبگان به سمت استعداد‌های بهتر حرکت‌ می‌کنند.

کلمات کلیدی: همایش ملی نخبگان جوان، ششمین همایش ملی نخبگان جوان، تعداد نخبگان ایران، بنیاد ملی نخبگان

آمار بازدید: 380 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image