ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استمرار طرح کلبه بازیافت در مدارس

استمرار طرح کلبه بازیافت در مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از رفع عیب و نقص مخازن مکانیزه اطراف مدارس، جمع‌آوری کتب و دفاتر سال قبل دانش آموزان و استمرار طرح کلبه بازیافت در مدارس در طرح استقبال از مهر قلم خبر داد.


به گزارش سرویس شهری ایسنا، حسن کریمیان با پرداختن به آغاز ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس و در راستای برگزاری طرح مهر قلم این سازمان گفت: مدیریت پسماند در راستای خدمت رسانی مطلوب در روزهای آغازین مهرماه به شهروندان به خصوص دانش آموزان اقدام به هماهنگی جهت همکاری در اجرای طرح مهر قلم از 11 شهریور به مدت 40 روز کرده است .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه دقت و حسن اجرای آیتم های مرتبط به سازمان مدیریت پسماند توسط ناظران عالی این سازمان مورد تاکید است، افزود: 24 مورد از عناوین اجرایی از قبیل اهدای جوایز به دانش آموزان همراه با طرح های بازیافت، رفع عیب و نقص مخازن جمع آوری مکانیزه زباله اطراف مدارس و مراکز آموزشی، جمع آوری کتب و دفاتر سال قبل دانش آموزان، اجرای آموزش و اطلاع رسانی در غرفه های بازیافت و... مشترک با مناطق بوده که باید توسط ناظرین عالی این سازمان به دقت رصد شود.

وی با اشاره به اعزام اتوبوس بازیافت به مناطق 22 گانه اظهار کرد: ارسال پیامک آموزشی و تهیه و توزیع کتاب، تهیه ویژه نامه یا نشریه آموزشی در مناطق و بر اجرای مستقیم، منظم و دقیق آن توسط سازمان از موضوعاتی است که در طرح استقبال از مهر اجرایی خواهد شد.

کریمیان درباره برنامه های فرهنگی و اجتماعی سازمان همچون زنگ بازیافت در مدارس و سخنرانی های آموزشی ادامه داد: در زمینه بازیافت متناسب با گروه های هدف بر استمرار طرح کلبه بازیافت در مدارس تاکید شده و از سوی دیگر نیز خواهان همکاری و هماهنگی مناطق در اجرای طرح استقبال از مهر شده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به حذف و عدم استفاده از کارگران غیرایرانی و یا کم سن و سال توسط پیمانکاران تصریح کرد: انتقال سریع و مستمر رویدادهای مربوط به سازمان از طریق پیام کوتاه به معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق از مسایلی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با ابراز امیدواری درخصوص بسط و گسترش طرح تفکیک از مبدا و همکاری تمامی شهروندان در جداسازی پسماندها خاطر نشان کرد: از نتایج اجرای این طرح در مناطق پایلوت، ابراز رضایتمندی و خشنودی شهروندان بوده است.

آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image