ارتباط مستقیم با 30718 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پرداخت 100 درصدی اعتبار تجهیز هنرستان‌ها

پرداخت 100 درصدی اعتبار تجهیز هنرستان‌ها

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش وپرورش گفت: اعتبارات هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش پیش ازشروع سال تحصیلی بصورت یکجا و به صورت 100 درصد واریزشد.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، سید مصطفی آذرکیش اظهارکرد: مبلغ 25 میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش به حساب استان ها واریز شد.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش وپرورش با اشاره به این موضوع که واریز اعتبار به صورت یکجا پیش از شروع سال تحصیلی برای اولین بار صورت می گیرد، تصریح کرد: تخصیص 100 درصدی اعتبار تجهیز هنرستان ها درسال تحصیلی جدید در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش در زمینه کاردانش و فنی وحرفه ای صورت می گیرد.

وی که در جمع مدیران هنرستان های چهارمحال بختیاری در شهر کرد سخن می گفت، اظهار داشت: قبلا نیز مبالغی در راستای کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی به منظور برگزاری مسابقات علمی و عملی هنرستان های فنی وحرفه ای و مسابقات علمی و کاربردی هنرستان های کاردانش سراسر کشور واریز شده است.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش وپرورش ، استراتژی اصلی وزارت آموزش و پروش را کیفیت بخشی به فعالیت ها و ارتقا مدیریت آموزشی و نگاه ویژه مسئولان به آموزشهای فنی همراه با اجرای نظام آراستگی محیط کارگاهی و آموزشی عنوان کرد.

آذرکیش تعداد هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش سراسر کشور را 7 هزار و 100 واحد عنوان کرد و افزود: در راستای افزایش طرح تعامل با سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی به طور جدی به دنبال عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه های منعقد شده میان آموزش وپرورش با وزارتخانه هایی چون صنعت و معدن ، جهاد کشاورزی ، سازمان آموزش فنی وحرفه ای ، وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

آمار بازدید: 188 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image