ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تدریس دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی در زنجان

تدریس دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی در زنجان

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت: دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی زنجان تدریس می‌شود.

خبرگزاری فارس: تدریس دروس کاربینی برای دانشجویان مراکز علمی و کاربردی در زنجان

محمد فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هدف دانشگاه علمی و کاربردی توسعه و تقویت مهارت‌های علمی و کاربردی در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید به سمت سیاست‌ آموزش فنی و افزایش کیفیت آموزشی حرکت کنیم، تصریح کرد: باید این موضوع در دستور کار مراکز آموزشی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان مهم‌ترین هدف مراکز علمی و کاربردی را اتصال دانش به مهارت خواند و تاکید کرد: تجهیز و توسعه کارگاه‌ها می تواند به ارتقای کیفیت در آموزش‌ها شود.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی برای مربیان خود دوره‌های خاص در نظر گرفته است، اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای مهارت‌های عمومی مدرسان مراکز است.

فتحی با اشاره به افتتاح بزرگترین ساختمان ستادی دانشگاه علمی و کاربردی کشور در زنجان، اعلام کرد: این ساختمان با 5 هزار زیر بنا دارای فضایی در شان مردم و دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه فضاهای آموزشی در شأن دانشجویان زیباسازی شده است، تاکید کرد: برای کارکنان دانشگاه نیز دوره ویژه برای پاسخگویی مطلوب به مردم در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان از تقویت انجمن‌های علمی در مراکز علمی و کاربردی خبر داد و خاطر نشان کرد: تقویت این انجمن‌ها به افزایش بار علمی دانشجویان منتهی می‌شود.

این مسئول از اجرای طرح تدریس دروس کاربینی در مراکز علمی و کاربردی استان زنجان خبر داد و افزود: این طرح برای دانشجویان جدیدالورود اجرا می‌شود.

فتحی با بیان اینکه با اجرای این طرح دانشجویان با آینده شغلی خود آشنا می‌شوند، گفت: این آشنایی در محیط کاری و با شرایط مشابه انجام می‌گیرد.

آمار بازدید: 328 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image