ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اقدامات جدید برای ارتقای خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان

اقدامات جدید برای ارتقای خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به نارضایتی فرهنگیان از نحوه ارائه خدمات درمانی در کلینیک‌های درمانی فرهنگیان، این موضوع را تایید کرد و گفت: اکنون خدمات بیمه طلایی کاملا مطلوب و استاندارد نیست.


سیدمحمد بطحائی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آخرین جلسه‌ با مدیران بیمه تکمیلی درمان آتیه‌سازان حافظ گفت: در این جلسه مقرر شد به صورت مصداقی در هر استان و شهرستانی که مشکل وجود دارد، مستقیما گزارش و بیمه حتی فراتر از تعهداتش، نسبت به رفع آن مشکل اقدام کند.

وی افزود: اما باید پذیرفت در شرایط بخصوصی قرار داشتیم. شرکت‌های بسیاری اعلام آمادگی کرده بودند، ولی پرداخت هزینه‌های پیشنهادی آنها نه در توان دولت بود و نه معلمان. سرانجام شرکت بیمه آتیه سازان حافظ قبول مسئولیت کرد و در طول سه ماهی که از عقد این قرارداد گذشته است، شاهد بهبود روزافزون خدماتشان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه البته منکر مشکلات نیستیم ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که با مدیران بیمه آتیه‌سازان حافظ داشتیم قرار شد به صورت مصداقی در هر استان و شهرستانی که مشکل وجود دارد، مستقیما گزارش شود و بیمه حتی اگر فراتر از تعهدات بود نسبت به رفع آن مشکل اقدام کند.

بطحائی درباره روند پرداخت خسارات درمان گفت: مشکلی که در این خصوص وجود دارد این است که برخی اسناد نقص اطلاعات دارند یا به عنوان مثال شماره حسابشان اشتباه است و... . به همین خاطر این پروسه طولانی‌تر می‌شوند و فرهنگیان تصور می‌کنند تاخیر در پرداخت خسارت وجود دارد.

وی افزود: اکنون دفاتری در شهرستان‌ها تشکیل شده و همچنین واحدهای تعاون در ادارات، اسناد خسارتی را بتدریج ارسال می‌کنند. همچنین کمیته‌ای در شهرستان‌ها تشکیل شده تا هفته‌ای یک مرتبه موارد خاص که گزارش می‌شود را بررسی و مشکلات را رفع کنند.

آمار بازدید: 206 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image