ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی اختتاميه ششمين المپياد علمي دانشجويان علوم پزشكي چهارشنبه در برج ميلاد

اختتاميه ششمين المپياد علمي دانشجويان علوم پزشكي چهارشنبه در برج ميلاد

مراسم اختتاميه ششمين المپياد علمي دانشجويان علوم پزشكي كشور روز چهارشنبه 19 شهريور ماه در برج ميلاد برگزار شده و به دانشجويان برتر مدال طلا، نقره و برنز اهداء خواهد شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر کامران سلطانی عربشاهی دبیر علمی ششمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با اعلام این خبر افزود: نتایج آزمون حیطه علوم پایه، مدیریت و استدلال بالینی المپیاد روز دوشنبه اعلام می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه حیطه هنر فقط آزمون گروهی دارد که در روز دوشنبه برگزار می شود نتایج آن سریع اعلام مي شود. در روز سه شنبه نیز تیمها کار گروهی ارائه می کنند و امیدواریم تا بعد از ظهر روز سه شنبه نتایج كليه آزمونها اعلام شود.

سلطانی عربشاهی یادآور شد: مراسم اختتاميه المپياد روز چهارشنبه 19 شهريور ماه در برج ميلاد برگزار شده و در اين مراسم به دانشجويان برتر مدال طلا، نقره و برنز اهداء مي شود.

وی خاطرنشان کرد: المپياد ششم با تغييراتي در نحوه اهداي امتيازات و جوايز همراه خواهد بود و با تلاشهاي كميته فني و همراهي وزارت متبوع مقرر شد تعداد بيشتري از دانشجويان شركت كننده جوايز دريافت کنند.

دبیر علمی ششمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور تاكيد كرد: مهمترين هدف از اين كار ايجاد انگيزه در ميان دانشگاههاي كشور و پيشگيري از انحصاري بودن عناوين در اختيار چند دانشگاه است.

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image