ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی توصیه وزیر بهداشت به دانشجویان علوم پزشکی

توصیه وزیر بهداشت به دانشجویان علوم پزشکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشجویان توصیه کرد: با ایجاد رابطه ای دوستانه ، تعامل ، همدلی ،هماهنگی و فارغ از مرزبندی های سیاسی در راه اعتلای میهن اسلامی تلاش و از این مقطع سنی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی در جریان سفر به مشهد مقدس، با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این شهر دیدار کرد.

هاشمی در میان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حضور در جمع های دانشجویی فرصتی مغتنم است و یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وزیر بهداشت استفاده از ظرفیتهای موجود کشور را راهکاری مناسب در فائق آمدن بر مشکلات عنوان و خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی در شرایطی حساس قرار دارد و این مسئولیت سنگین بر عهده تمامی ماست که با ادامه دادن راه امام راحل، شهدا و اطاعت از رهبری ،مشکلات و مسائل کشور را حل کنیم.

وی اضافه کرد: این مهم نیست که متعلق به کدام گروه و تشکل هستیم بلکه مهم وظیفه ای است که در حال حاضر بر دوش دانشجویان و در سنگر علم و دانش نهاده شده است.

هاشمی به دانشجویان توصیه کرد: با ایجاد رابطه ای دوستانه ، تعامل ، همدلی ،هماهنگی و فارغ از مرز بندی های سیاسی در راه اعتلای میهن اسلامی تلاش و از این مقطع سنی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

پیش از سخنان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نمایندگان تشکلهای دانشجویی شامل بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی، جامعه اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

آمار بازدید: 300 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image