ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اعلام نتایج کنکور 93 و زمان ثبت نام

اعلام نتایج کنکور 93 و زمان ثبت نام

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاهها از شنبه


نتایج نهایی آزمون سراسری سال 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در کنکور امسال بیش از یک میلیون داوطلب شرکت کرده بودند که در نهایت 466 هزار و 888 نفر پذیرفته شدند.

دکتر خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌ها را از 22 تا 25 شهریور اعلام و به ایسنا گفت: از آنجایی که ممکن است برنامه زمانی برخی دانشگاه‌ها متفاوت باشد، به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود ابتدا به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و از زمان‌بندی ثبت‌نام دانشگاه آگاه شوند.

خدایی همچنین اظهار کرد: کارنامه آزمون سراسری 93 از 26 شهریور در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و در صورتی که داوطلبان به کارنامه خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را از طریق سایت سازمان سنجش منتقل کنند.






نتایج نهایی کنکور 93 اعلام شد/ آغاز ثبت نام از 22 شهریورماه
سازمان سنجش آموزش كشور اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي متمركز در آزمون سراسري سال 1393 را اعلام کرد و داوطلبان می توانند با شماره داوطلبی، شماره پرونده و مشخصات فردی از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی 466 هزار و 888 نفر از داوطلبان کنکور سال 93 به عنوان قبولی نهایی در این دوره از آزمون سراسری اعلام شده است.

اسامی پذيرفته‌شدگان نهايي در رشته‌هاي مختلف تحصيلي دوره‌هاي روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، نيمه‌حضوري، دانشگاه‌پيام‌نور، پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان، دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي، موسسات غيرانتفاعي و غيردولتي، رشته‌هاي تحصيلي مجازي و پرديس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور اعلام شده است.

همچنين اسامي پذيرفته شدگان مرحله پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي براي موسسات آموزش عالي غير انتفاعي و غيردولتي، دانشگاه پيام‌نور و دوره‌هاي مجازي درسال تحصيلي 94-1393 كه ‌گزينش‌ آنها به ‌روش‌متمركز صورت‌ گرفته ‌است، در این مرحله اعلام شده است.

كليه پذيرفته‌شدگان براي اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاريخ ثبت‌نام و مدارك لازم براي ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در اين اطلاعيه) ضرورت دارد ابتدا به سايت اينترنتي دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مراجعه کنند. درصورتي كه دانشگاه يا موسسه‌اي برنامه زماني براي ثبت‌نام در سايت اينترنتي خود درج نکرده باشد پذيرفته‌شدگان اين قبيل موسسات لازم است مطابق جدول اعلامی می توانند از شنبه 22 شهریورماه به محل قبولي مراجعه کنند.







نتیجه نهایی کنکور سراسری 93 اعلام شد

نتیجه نهایی کنکور سراسری سال ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
خبرگزاری فارس: نتیجه نهایی کنکور سراسری 93 اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت.

ثبت‌نام از داوطلبان آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی و بین‌الملل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد، پیام نور و موسسات آموزش عالی، غیرانتفاعی و غیر دولتی در دو مرحله انجام شد که در مجموع یک میلیون و 31 هزار و 322 نفر متقاضی شرکت در آزمون سراسری بودند.

پذیرفته شدگان از 22 تا 25 شهریور برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها فرصت دارند.

آمار بازدید: 686 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image