ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرط انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاههای علوم پزشکی (11 مهر 91)

شرط انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاههای علوم پزشکی (11 مهر 91)

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران درباره نحوه انتقال دانشجویان ایثارگر گفت: 5 درصد ظرفیت انتقال دانشگاه ها به این گروه از دانشجویان اختصاص می یابد اما دانشجو باید شرایط انتقال را داشته باشد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر اکبر حسینی نژاد افزود: اگر دانشجویی بخواهد از دانشگاه تیپ 3 به دانشگاه تیپ یک منتقل شود باید دو ترم مهمان شود تا اگر نمره قابل قبولی آورد با انتقال کلی او موافقت شود.

حسینی نژاد اظهار داشت: رقم دقیقی از تعداد دانشجویان ایثارگر، رزمنده، جانباز و خانواده های شاهد و ایثارگر در دست نیست ولی حدود 12 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کنند.

وی گفت: این دانشجویان به چند طریق وارد دانشگاه های پزشکی می شوند. تعدادی نمرات بالایی دارند، تعداد کمی هم هستند که به کمک احتیاج دارند و یک آیین نامه آموزشی اختصاصی برای آنها به تصویب وزارت بهداشت، وزارت علوم و بنیاد شهید رسیده است و هم اکنون ستاد شاهد در وزارت بهداشت مشکلات این گروه از دانشجویان را جمع آوری و رفع می کند.

کلمات کلیدی: دانشگاههای علوم پزشکی، علوم پزشکی، شرط انتقال دانشجویان شاهد، شرط انتقال دانشجویان ایثارگر، دانشجویان شاهد و ایثارگر

آمار بازدید: 545 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image