ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار زبان رنودمين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو پنجشنبه برگزار می شود

رنودمين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو پنجشنبه برگزار می شود

نودمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته صبح روز پنجشنبه 27 شهریورماه منحصراً در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برگ راهنما و كارت شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2014) از روز سه‌‌شنبه 25 شهریورماه بر روي سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار مي گيرد.

داوطلبان می توانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، كد رهگيري و يا نام و نام‌خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام کنند. هر داوطلب براي شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرينت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی يا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه کنند.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند مي‌توانند در روز چهارشنبه 26 شهریورماه صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام کنند.

داوطلبان می توانند برای رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون به دانشكده زبانها و ادبیات خارجي دانشگاه تهران در تهران، خیابان کارگر شمالی (اميرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بين خيابان 15 و 16 مراجعه کنند.

آمار بازدید: 409 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image