ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رشته‎های تحصیلات تکمیلی توسعه می‎یابند

رشته‎های تحصیلات تکمیلی توسعه می‎یابند

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: این دانشگاه در دهه تحول به سر می‎برد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بهروز دوستی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه‎های آزاد استان در دهه تحول به سر می‎برند، افزود: این واحدها و مراکز آموزشی هم اکنون خیزش و پرشی رو به جلو داشته و سیاست ما تلاش به سمت کیفی‎تر شدن است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‎های آزاد لرستان به شدت به دنبال کیفی کردن جنبه‎های مختلف هستند، بیان کرد: خوشبختانه امسال مدیریت دانشگاه‎های آزاد استان از منطقه‎ای به استانی تغییر یافت و این تحول کمک شایانی به حل برخی از مشکلات و بروکراسی کرد.

دوستی یادآور شد: ایجاد معاونت هماهنگی در مرکز استان آیینه تمام نمایی برای بحث‎های مدیریتی دانشگاه است که سبب کاهش مراجعات به مراکز مختلف شده است.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان ادامه داد: همچنین کارهای سخت‎افزاری و زیرساختی کارآمد و موثری در دانشگاه‎های آزاد و لرستان انجام شده و کمیته و کارگروه‎های متفاوتی و مدیران شایسته‎ای برای واگذاری مسئولیت دانشگاه‎ها انتصاب شده‎اند.

وی اضافه کرد: دانشگاه‎های آزاد لرستان جزو آن سری از واحدها و مراکز آموزشی بوده که خیلی سریع جایگاه خود را پیدا کرده است.

دوستی اظهار کرد: درباره توسعه کمی و کیفی رشته‎های تحصیلات تکمیلی از جمله رشته‎های کارشناسی ارشد، دکتری و علوم پزشکی در دانشگاه‎های لرستان اقدام خوبی صورت گرفته و با وزارت علوم و وزارت بهداشت تعامل موثری صورت گرفته است.

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image