ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور چند خبر کنکوری جدید

چند خبر کنکوری جدید

دانش آموزان بسیجی قمی ۲۵ رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کردند

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مسئول موسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام قم با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۱۰۰ نفر از بسیجیان مقطع پیش دانشگاهی در طرح آیه های تمدن شرکت کردند، ابراز کرد: از این تعداد ۲۰ نفر موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ و ۵ نفر نیز موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰ شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیک آزما در مراسم تجلیل از نخبگان بسیج دانش آموزی که در سالن شهید درویش ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، طی سخنانی ضمن درود به ارواح طیبه 36000 هزار شهید دانش آموز اظهار داشت: طرح آیه های تمدن از حدود 4 سال پیش در مقطع پیش دانشگاهی آغاز شد.

وی افزود: دانش آموزهائی که خودشان را برای کنکور آماده می کردند با ثبت نام در این طرح از مزایا و خدمات آن برای بهتر حاضر شدن در کنکور استفاده می کردند .

مسئول موسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام با اشاره به اینکه عمدتا دانش آموزان بسیجی بودن که با شرکت در برنامه های آموزشی موسسه رزمندگان اسلام خودشان را برای کنکور آماده می کردند، ابراز کرد: مادر شهید احمدی روشن بیان کردند" فرزند شهیدم در در دانش آموزی رشد کرد و در دوران دانشجوئی تکامل یافت در نطنز به بار نشست".

نیک آزما با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 100 نفر از بسیجیان مقطع پیش دانشگاهی در طرح آیه های تمدن شرکت کردند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 20 نفر موفق به کسب رتبه زیر 1000 و 5 نفر نیز موفق به کسب رتبه زیر 100 شدند.

وی اعلام کرد: فردا اولین همایش مشاوره ای دانش آموزان سال 94-93طرح آیه های تمدن بسیج دانش آموزی در سینما تربیت با سخنرانی دکتر درویشی برگزار خواهد شد.

مسئول موسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام با اعلام این خبر که استان قم در بین 32 استان کشور استان رتبه ششم را کسب کرده است، افزود: از دو سال گذشته طرح آیه های تمدن برای دانش آموزان مقطع اول راهنمائی نیز انجام می شود که دانش آموزان با شرکت در آزمون دوره موفق به شرکت در کلاسها می شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال 500 نفر در آزمون شرکت داشتند، ابراز کرد : از بین این تعداد 390نفر موفق به شرکت در کلاس ها شده اند که به تربیت تا مقطع چهارم دبیرستان 1200 نفر می شوند .

نیک آزما در پایان تصریح کرد: کسانی که در سال اول راهنمائی وارد طرح می شوند، به مدت 6 سال بورسیه می شوند تا بهترین عملکرد را در کنکور داشته باشند.

دانشجویان بسیجی سفیران انقلاب اسلامی اند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در این مراسم، دانشجویان بسیجی را سفیران انقلاب اسلامی خواند و ابراز کرد: بسیجیان در زمینه علم و دانش همانند همه صحنه‌ها ثابت کردند که حضوری فعال و موثردارند.

سردار مهدی مهدوی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار داشت: عنوان بسیار خوبی در مرکزیت بسیج با عنوان آیه های تمدن انتخاب شده است، آیه یعنی نشانه و نشانه واقعی تمدن و تمدن سازان در این دوران شهدای ما هستند که بهترین تمدن ها را ساختند.

وی ابراز کرد: تمام امت ها و ملت ها می توانند با درس آموزی از این تمدن اصیل و ناب یعنی شهدا، گام های بزرگ و اساسی را در مسیر الهی بردارند.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان این بوده است که انسان ها را در جهل و گمراهی و نا آگاهی نگه دارند، افزود: خداوند تبارک و تعالی از بدو پیدایش خلقت پیوسته در مورد مسئله علم و دانش و رشد و آگاهی تاکید داشتند .

وی خاطرنشان کرد: با بعثت انبیای الهی تمام تلاش پیامبران این بوده است که بشر را در راستای رشد و آگاهی تشویق و ترغیب کنند.

سردار مهدوی نژاد مهمترین هدف انبیای الهی را قراردادن انسانها در یک مسیر درست و کاملی به عنوان صراط مستقیم الهی دانست و ادامه داد: در مقابل دشمنان هم با تمام توان به دنبال این بودند که این امر مهم محقق نشود.

وی در ادامه عنوان کرد: در انقلاب اسلامی با بینش، آگاهی و رشد این مردم، امام خمینی(ره) توانست شناخت ها را عوض بکند و با تغییر و عوض کردن نگاه ها منجر به یک انقلاب بزرگ اسلامی شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه کسانی در برهه های گوناگون آمدند و برای نهادینه کردن انقلاب اسلامی جانشان را گذاشتند نزد خداوند اجری عظیم دارند، ابراز کرد: در برهه های دهه اول انقلاب اسلامی، شهدای عزیزمان با جان فشانی خودشان آمدند این فرهنگ و این نظام را نهادینه کردند .

وی افزود: امام راحل(ره) راه و مسیر صحیح و درست را به ما نشان داد و شهدا با خونشان آمدند این مسیر را بیمه کردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: چهر های بزرگی چون شهید دکتر مصطفی چمران با آن همه دانش و مجاهدت ها ، همه را رها می کند و برای دوام انقلاب هزینه می کند.

وی ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس بیش از 36000 هزار شهید دانش آموز نیز جانشان را برای بارور تر کردن انقلاب فدا کردند، برای اینکه ثابت کنند ما می توانیم روی پای خودمان بایستیم و زیر حرف زور نرویم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که دشمنان نتیجه نگرفتند و یا نتیجه عکس گرفتند در زمینه فرهنگ وارد شدند، عنوان کرد: در مسئله فرهنگ هم چهره های درخشانی چون احمدی روشن در عرصه علمی خط شکنی کردند.

سردار مهدوی نژاد شهدا راهمچون شهدا همچون ستاره های درخشانی خواند که در آسمان انقلاب اسلامی می درخشند، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم تمدن ساز باشیم باید به شهدا اقتدا کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "تشخیص درست، تصمیم قطعی گرفتن و اعتماد به خداوند " افزود: شهدا نیز با پیروی از همین سه امر مهم توانستند پیروز شوند و جایگاه عظیمی هم در نیا و هم در آخرت برای خود خریداری کنند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه هرکس که اعتقادش به خداوند بیشتر باشند کارش با برکت تر خواهد شد ، ابراز کرد: انقلاب به شما دانش آموزان بسیحی نیازمند است و شما نیز به انقلاب نیازمند هستید چون انقلاب اسلامی موجب شده تا ایران اسلامی امروز چنین بدرخشد.

وی با اعلام اینکه نام ایران اسلامی امروز برتارک جهان می درخشد، تصریح کرد: باید شما دانش آموزان و دانشجویان بسیجی در سنگر علم و دانش بسیار تلاش کنید و متکی بر چند عدد کتب درسی نباشید و به دنبال تحقیق و پژوهش بروید.

سردار مهدوی نژاد دانشجویان بسیجی را سفیران انقلاب اسلامی خواند و ابراز کرد: بسیجیان در این زمینه همانند همه صحنه ثابت کردند که حضوری فعال و موثردارند.

وی هوشیاری بسیجیان را در زمان حاضررا لازم و ضروی دانست: امروز آتش دشمنان خیلی سنگین تر دیروز است و در همه زمینه ها سعی دارد برما غلبه پیدا کند ولی این را بداند این دانشجویان بسیجی از نسل همان رزمندگان دروان دفاع مقدس هستند.





















آغاز تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 93 از 20 مهرماه/ امکان شرکت قبول نشده‌ها
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش در کد رشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کنکور دکتری نیمه متمرکز 20 مهرماه اعلام می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اطلاعیه سازمان سنجش در این باره روز دوشنبه 21 مهرماه در پیک سنجش منتشر می شود.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که در دوره دکتری سال 93 ثبت نام و شرکت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده اند می توانند بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب رشته و مندرجات اطلاعیه در این مرحله شرکت کنند.

به گزارش مهر، پیش از این سازمان سنجش اعلام کرده بود که در صورتی که مقرر شود نسبت به تكميل ظرفيت پذيرش دانشجو براي دوره دكتری (نيمه متمركز) Ph.D سال 93 تكميل ظرفيت صورت گيرد، اطلاعيه پذيرش دانشجو در اين خصوص از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1393 در روز 16 اسفندماه 92 برگزار شد و تعداد 240 هزار و 391 نفر در آن ثبت نام کردند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون 49 هزار و 537 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی 27 هزار و 485 نفر برای مصاحبه معرفی شد. 11 هزار و 496 نفر به عنوان پذيرفته شدگان نهايي آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) در يكشنبه 26 مردادماه معرفی شدند.

ظرفیت پذیرش 12 هزار و 271 نفر اعلام شده بود که با توجه به تغییرات اعلامی از سوی دانشگاهها، تعداد 11 هزار و 496 نفر پذیرفته شده اند.





















کنکوریهای برتر مازندران تجلیل شدند
ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: نفرات برتر کنکور سراسری با حضور مسئولان استان و دانش آموزان برتر رشته های مختلف در ساری تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، سید علی قاسمی عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری در سینما سپهر ساری برگزار شد با بیان اینکه آموزش و پرورش موتور توسعه هر کشوری محسوب می شود، اظهار داشت: لازمه دستیابی به توسعه در هر کشوری ارتقا علمی وفراهم اوردن امکانات آموزشی آن کشور می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: بر اساس نظر صاحبنظران بنیادهای پیشرفت هر کشوری به آموزش و پرورش آن کشور بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه را سازمانها آن کشور اداره می کنند، گفت: زمانی که سازمانهای آن کشور پیشرفته باشد سبب ارتقا و پیشرفت جامعه می شوند

قاسمی با اعلام اینکه پیشرفت تمام سازمانهای اجتماعی و مدیران بستگی به پیشرفت آموزش و پرورش دارد ، بیان داشت: اگر نهاد آموزش و پرورش یک نهاد توسعه یافته باشد سازمانهای اجتماعی به پیشرفت دست پیدا می کنند.

وی هدف آموزش و پرورش را تربیت انسانهای فرهیخته دانست و اظهارداشت: برای داشتن جامعه فرهیخته باید کلاس های درس ، تجهزات و امکانات آموزش و پرورش نیز فرهیخته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران عناصر تعلیم وتربیت را معلم، برنامه درسی ، فضای آموزشی و تجهیزات و منابع دانست و گفت: اگر این عناصر در کنار هم قرار گیرند می توانیم آموزش و پرورش پیشرفته داشته باشیم.

قاسمی با بیان اینکه یکی از عناصر اصلی تعلیم و تربیت در همه جای دنیا بودجه می باشد ، تاکید کرد: برای دستیابی به جامعه پیشرفته باید منابع این سازمان افزایش پیدا کند.

وی همچنین به نقش مدارس ابتدایی در حوزه تربیتی اشاره کرد و گفت: مدارس ابتدایی سبب قانونمندکردن و جامعه پذیری کودکان می شود.

شایان ذکر است این مراسم با همکاری شهرداری و شورای شهر ساری ، آموزش وپرورش ناحیه یک و دو شهرستان ساری و مجمع خیرین برگزار شد.





















استان سمنان رتبه دوم کشوری در قبولی کنکور سراسری را به دست آورد
ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به اینکه این استان در قبولی کنکور سراسری رتبه دوم کشوری را به دست آورده است، گفت: 215 نفر موفق به کسب رتبه زیر دو هزار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فولادیان صبح شنبه در جلسه ستاد کنکور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان با بیان اینکه کسب رتبه زیر دو هزار از سوی دانش آموزان دامغانی در کنکور امسال نسبت به سال قبل هفت نفر افزایش داشت اظهار داشت: 24 دانش آموز دامغانی رتبه زیر دو هزار در کنکور سراسر کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه رتبه های زیر دو هزار سال قبل 190 نفر بوده که امسال این آمار به 215 نفر رسیده است گفت: در کنکور سراسری امسال 9 هزار و 200 نفر از دانش آموزان استان سمنان شرکت داشتند که رتبه های زیر دو هزار داوطلبان امسال نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش داشته داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: از سال آینده 20 درصد نمرات امتحانات پیش دانشگاهی در چهار درس در نتیجه کنکور لحاظ و تاثیرگذار خواهد بود.

فولادیان از کسب رتبه برتر دانش آموز دامغانی در المپیاد نانو نیز خبر داد و افزود: مدال نقره المپیاد نانو کشور توسط یک دانش آموز دامغانی کسب شد که این موفقیت موجب افتخار نظام آموزشی استان شد.


وی در خاتمه، از برگزاری کلاس های کنکور با شروع سال تحصیلی، برگزاری آزمون های آزمایشی در پنج مرحله، ایجاد مدارس کنکور در سطح استان، برگزاری کلاس های مشاوره ویژه دانش آموزان و اولیا و برگزاری قرائت خانه نوروزی از مهمترین برنامه های استان سمنان خبر داد.

آمار بازدید: 851 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image