ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نحوه نقل و انتقال دانشجويان شاهد علوم پزشكي (11 مهر 91)

نحوه نقل و انتقال دانشجويان شاهد علوم پزشكي (11 مهر 91)

مشاور امور ایثارگران وزیر بهداشت گفت: رقم دقیقی از تعداد دانشجویان ایثارگر، رزمنده، جانباز و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دست نیست ولی حدود 12000 دانشجوی ایثارگر در دانشگاه‌های علوم پزشکی تحصیل می‌کنند.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، دکتر حسینی نژاد با بیان این مطلب گفت: این دانشجویان به چند طریق وارد دانشگاه‌های پزشکی می‌شوند. تعدادی نمرات بالایی دارند، تعداد کمی هم هستند که به کمک احتیاج دارند و یک آیین‌نامه آموزشی در این خصوص به تصویب وزارت بهداشت، وزارت علوم و بنیاد شهید رسیده است و هم اکنون ستاد شاهدی در وزارتخانه داریم که مشکلات این عزیزان را جمع آوری و رفع می‌کند.


وی در خصوص نحوه انتقال دانشجویان ایثارگر اظهار داشت: 5 درصد ظرفیت انتقال دانشگاه‌ها به این دانشجویان اختصاص می‌یابد ولی اگر دانشجویی از دانشگاه تیپ 3 به دانشگاه تیپ یک بخواهد منتقل شود باید دو ترم مهمان شود تا اگر نمره قابل قبولی آورد با انتقال کلی او موافقت شود.


برابری تراز تحصیلی ایثارگران با سایرین در دوره پیش کارورزی


دکتر محققی معاون آموزشی نیز در تکمیل سخنان مشاور ایثارگران وزیر با اشاره به اینکه دانشجویان ایثارگر حق بزرگی به گردن ما دارند گفت: هم اکنون تراز تحصیلی دانشجویان ایثارگر در آزمون پیش کارورزی به سطح سایر دانشجویان رسیده است و موارد موفق بسیار دیگری هم از این دانشجویان در نظام آموزش پزشکی وجود دارند.


وی افزود: برخی از استادان ما از بهترین نمونه استادان بوده و ایثارگر نیز هستند.

کلمات کلیدی: شرایط انتقال دانشجويان شاهد علوم پزشكي، علوم پزشکی، دانشجویان شاهد، تعداد دانشجویان شاهد علوم پزشکی، تراز تحصیلی ایثارگران

آمار بازدید: 547 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image