ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اخبار جدید کنکور مهر 93

اخبار جدید کنکور مهر 93

آمار برترین های کنکور در دانشگاه علوم پزشکی تهران/ سابقه 160 ساله آموزش پزشکی مدرن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آغاز آموزش پزشکی مدرن از دارالفنون گفت: با احتساب این تاریخ، پزشکی مدرن در ایران سابقه 160 ساله دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی جعفریان صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی گفت: سابقه آموزش مدرن پزشکی در ایران از زمان دارالفنون 160 سال است و از زمان تاسیس دانشگاه تهران نیز ما با سابقه 80 ساله دانشگاه مواجه ایم.

وی خاطرنشان کرد: افق دانشگاه ما قرار گرفتن در صدر منطقه و بالاترین سطوح بین المللی است و باید برای این کار تلاش های جدی انجام دهیم.

جعفریان یادآور شد: امسال 700 نفر از آزمون سراسری و و 1200 نفر در دوره های تحصیلات تکمیلی سال جدید را در این دانشگاه آغاز می کنند.

وی خطاب به دانشجویان ورودی جدید گفت: درست است که از رتبه های برتر کنکور هستید اما باید بدانید که خوب ماندن نیازمند تلاش بیشتری است.

دکتر محمدجلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره آمار پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 93 در این دانشگاه گفت: 74 درصد از رتبه های زیر 100 کنکور سراسری این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده اند.

وی افزود: 37 درصد رتبه های برتر بورد تخصصی و 42 درصد رتبه های برتر بورد فوق تخصصی در پزشکی بالینی در سال 93 از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده اند.

جلیلی خاطرنشان کرد: در 10 دوره اخیر رتبه اول آزمون پیش کارورزی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده است و بر اساس آمار سایت سایماگو این دانشگاه در سه سال پیاپی توانسته در میان بیش از 2 هزار 400 دانشگاه دنیا رتبه 348 را کسب کند.









جشن ستارگان برتر کنکور گیلان در انزلی برگزار شد
ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری گیلان با عنوان " جشن ستارگان " با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل آموزش و پرورش گیلان در مجتمع دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی شامگاه چهارشنبه در این مراسم با تبریک به دانش آموزان برترگیلان در کنکور سال جاری گفت: به یقین تلاش فردی و پشتکار این دانش آموزان زحمت والدینشان در فراهم سازی فضای آرام و صلاحیت معلمانشان در امر تعلیم سه ضلع مثلثی را می سازد که این عزیزان را به مسیر موفقیت رهنمون شده است ورتبه های کسب شده از سوی این دانش آموزان موجب افتخار است.

رضا مسرور با اشاره به اینکه در مدل های توسعه همواره اصل بر آموزش است و نیروهای تحصیلکرده ی توانمند آینده کشور را رقم می زنند، افزود: امروز نکته ای که در آموزش و پرورش ما مغفول مانده بحث خلاقیت و ارتقا توان کار آفرینی است و امیدوارم از ستارگان گیلان پس از کسب دانش و مهارت لازم در بخشهای علمی و مدیریتی کشور به نحو احسن استفاده شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه فارغ التصیلان با سوادی در کشور تربیت می شوند اما در بخش تربیت کار آفرین مشکل داریم که باید به این موضوع که پایه آن افزایش قدرت خلاقیت در دانش آموزان است، بیشتر توجه کنیم و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم .

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به امضای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و مشاور ارشد رئیس جمهور در مناطق آزاد اشاره و تصریح کرد: با توجه به جایگاه منطقه آزاد انزلی به عنوان الگوی توسعه ایران 1404، ما با تمام توان آمادگی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش گیلان را داریم و آرزو مندیم با افزایش تعاملات شاهد رشد وشکوفایی هر چه بیشتر حوزه آموزش و پرورش منطقه و استان باشیم.

مسرور در پایان با تشکر از تلاش های اولیا دانش آموزان برتر بر استفاده از تجربیات این خانواده ها در تربیت و آموزش دانش آموزان نخبه تاکید کرد.

در این مراسم همچنین از 25 نفر از دانش آموزان نمونه حوزه آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی نیز تجلیل به عمل آمد.

در ادامه جشن ستارگان برتر از40 نفر از دانش آموزان گیلان که امسال حائز رتبه های برتر کنکور شدند و نیز معلمان و مدیران برتر و هم چنین دانش آموزان برترسوم متوسطه گیلان نیز تقدیر شد.

استان گیلان امسال توانست با داشتن 30 دانش آموز حائز رتبه های دو رقمی و 200 دانش آموز دارای رتبه زیر هزار مقام سوم را در کشور بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی، معاون برنامه ریزی استاندار گیلان، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان و دانش آموزان برتر استان و خانواده های آنان و جمعی از مسئولان سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان در دهکده ساحلی انزلی برگزارشد.

آمار بازدید: 885 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image