ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی پذیرش دانشجو در 4 رشته جدید ارشد دانشگاه سجاد

پذیرش دانشجو در 4 رشته جدید ارشد دانشگاه سجاد

عضو هیات امنای دانشگاه غیرانتفاعی سجاد درخصوص رشته‌های جدید دانشگاه درمقطع کارشناسی ارشد گفت: امسال چهاررشته جدید در گرایش‌های عمران، کامپیوتر و صنایع در دانشگاه ارائه می‌شود.


دکتر خلیل مافی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا- منطقه خراسان، گفت: در گرایش کامپیوتر رشته جدید نرم‌افزار و درگرایش صنایع رشته جدیدی به عنوان سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی به مجموعه سرفصل‌های درسی دانشگاه اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی سجاد در مقطع کارشناسی ارشد تکمیل بوده و 124 دانشجو در8 گرایش در این مقطع مشغول به تحصیل هستند.همچنین 15 تن از نخبگان که از رتبه‌های برتر دانشگاه بودند نیز در این مقطع تحصیل می‌کنند که تعداد دانشجویان این دانشگاه مجموعا 139 نفر خواهد شد.

مافی‌نژاد در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه «در سال گذشته 360 نفر از این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی به دانشگاه دولتی راه یافتند» گفت: این میزان معادل 19.72 درصد کل فارغ‌التحصیلان کارشناسی سال گذشته ماست. این درحالی است که آمار دانشجویان پذیرفته شده درمقاطع تحصیلی دردانشگاه‌های دولتی 27.62 درصد است.

مافی‌نژاد تصریح کرد: آمار قبولی‌های کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی کل کشور 8.6 درصد بوده وهمین میزان دردانشگاه آزاد 8.2 درصد است.

آمار بازدید: 1038 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image