ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز ثبت نام هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی از امروز

آغاز ثبت نام هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی از امروز

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ثبت نام هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی از امروز شنبه 5 مهر ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام میرمجید قریشی اعلام کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ترویج سنت حسنه ازدواج در میان جوانان به ویژه دانشجویان فرهیخته و تحکیم بنیان خانواده و مهارت افزایی زوج‌های دانشجو و با تأکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، در دانشگاه‌های سراسر کشور ثبت نام هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی از امروز شنبه 5 مهر ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. بر این اساس زوج‌های دانشجوی متقاضی حضور در این برنامه‌ها که تاریخ عقد آنها از 92/07/01 لغایت 93/07/30 می باشد می‌توانند با مراجعه به سایت nahad.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته هدیه ویژه مقام معظم رهبری به زوج های دانشجو در قالب سفر زیارتی 3 روزه مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی اعلام کرد: باتوجه به دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان و تأکید معظم له به ضرورت سیاستگذاری برای ترغیب دانشجویان به ازدواج،ستاد ازدواج دانشجویی ویژه‌ برنامه‌هایی را برای ترویج ازدواج در بین دانشجویان مجرد در نظر دارد.

گفتنی است پیش بینی می‌شود امسال حدود 50 هزار زوج دانشجودر این طرح شرکت نمایند. طی چند سال برگزاری ازدواج دانشجویی، پایداری بالا و وجود کمترین میزان طلاق در ازدواج‌های دانشجویی در آمارهای رسمی ارایه شده، مشاهده می‌شود.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد افزود: یکی از مهمترین دلایل پایین بودن آمار طلاق در میان مخاطبان طرح ازدواج دانشجویی شرکت در دوره‌های مهارت افزایی و انتخاب آگاهانه است و برای این اساس طرح دوره‌های مجازی آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج طراحی و در آینده نزدیک ارائه خواهد شد همان گونه که در تابستان گذشته حدود 15 هزار دانشجوی مجرد در دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج شرکت کردند.

همچنین در سال گذشته و طی برگزاری هفدهمین دوره ازدواج دانشجویی (طرح همسفر تا بهشت) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حدود 25 هزار زوج دانشجو از بهمن ماه سال 92 تا پایان اردیبهشت 93 به مشهد الرضا (ع) مشرف شدند و از ویژه برنامه‌های زیارتی، فرهنگی،‌آموزشی و گردشگری بهره‌مند شدند.

آمار بازدید: 422 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image