ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران در زنجان افتتاح شد (12 مهر 91)

صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران در زنجان افتتاح شد (12 مهر 91)

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی با حفظ مسؤولیت و هویت خود، در راستای ایجاد روحیه تقوا و دین‌باوری گام برمی‌دارد و خبرگزاری ایسنا نيز به عنوان زیرمجموعه جهاددانشگاهی، دریچه‌ای برای ورود به مجموعه‌هاي فرهنگی است.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، زجاجي در ديدار رييس و معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي با حجت‌الاسلام و المسلمين علي خاتمي نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به این که خبرگزاری ایکنا تا 1000 خبر در روز نیز مخابره کرده است که در نوع خود از خبرگزاری‌های برگزیده محسوب می‌شود، ادامه داد: 4 دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان دنیا امسال در تبریز برگزار شد که این مسابقات از برنامه‌های موفق جهاددانشگاهی بوده است و در طی آن 80 نفر شرکت‌کننده از 52 کشور در مسابقات حضور داشتند که نسبت به دوره‎‌های اخیر 25 درصد افزایش یافته است.


وي از موفقیت مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی زنجان خبر داد و ابراز کرد: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران نیز امروز در استان زنجان افتتاح خواهد شد که با افتتاح این صندوق، مشکل مالی بسیاری از دانشجویان رفع می‌شود.


در ادامه این دیدار، مهدی عباسی رییس جهاددانشگاهی استان زنجان افزود: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده از سوی مردم و مسئولان در راستای راه‌اندازی پژوهشگاه سرب و روی گام برداشتیم تا بتوانیم در مسایل زیست‌محیطی نیز به نحو مطلوب عمل کنیم.


وي از ارایه پشنهادات جدید برای برنامه‌ریزی در جهت راه‌‎اندازی مرکز رشد کشاورزی و ICT خبر داد و گفت: استان زنجان می‌تواند به عنوان اولین استان در کشور، اولین مکان مرکز رشد فرهنگی را استارت بزند.


وی ابراز کرد: استان زنجان در ایجاد اولین کمپ دانشجویی در کشور می‎تواند به صورت چشم‌گیری عمل کند، چرا که زنجان به عنوان شاهراه 7 استان می‌تواند در تحقق این مهم تأثیرگذار باشد.


این مقام مسئول با بیان اینکه تا جایی که امکانات و توانمان اجازه دهد در راستای انجام کارهای تأثیرگذار در جامعه تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در موضوعات IT و سرب و روی و همچنین رشته‎های زیست‎فناوری مقتدرانه عمل کنیم.

کلمات کلیدی: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، جهاد دانشگاهی، برنامه‌های موفق جهاددانشگاهی

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image