ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جذب 100 عضو هیئت علمی/ترمیم هرم هیئت علمی واحدهای آموزشی

جذب 100 عضو هیئت علمی/ترمیم هرم هیئت علمی واحدهای آموزشی

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: بیش از 2000 عضو هیئت علمی با ما همکاری می‎کنند.


بهروز دوستی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره جذب اعضای هیئت علمی این دانشگاه، افزود: دبیرخانه جذب هیئت علمی در دانشگاه‎های آزاد لرستان فعال بوده و در فراخوان جدید 100 عضو هیئت علمی دکتری و دانشجوی دکتری جذب خواهیم کرد.

وی بیان کرد: براساس بخش‎نامه‎ای که به دست ما رسیده تا پایان آبان ماه برای جذب این اعضای هیئت علمی مهلت داریم و در غیر این صورت این فرصت از ما گرفته خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر نتوانیم تا پایان آبان ماه برای برخی از رشته‎ها عضو هیئت علمی جذب کنیم، این رشته‎ها از دانشگاه‎های ما حذف خواهند شد.

دوستی اضافه کرد: در حال حاضر 440 عضو هیئت علمی تمام وقت و 15 نفر نیمه وقت با دانشگاه‎های آزاد لرستان همکاری می‎کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد با بیان اینکه سرانه ما در جذب عضو هیئت علمی استاندارد است، ادامه داد: سرانه دانشگاه‎های آزاد لرستان در این خصوص یک به 80 بوده و به ازای هر 80 دانشجو یک عضو هیئت علمی و استاد با این مرکز و واحدهای آموزشی همکاری می‎کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع 2130 عضو هیئت علمی در کل دانشگاه‎های آزاد لرستان با ما همکاری می‎کنند، خاطرنشان کرد: همچنین 1675 استاد حق‎التدریس در دانشگاه‎های آزاد لرستان مشغول به فعالیت هستند.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان تصریح کرد: هرم هیئت علمی این مراکز و واحدهای آموزشی در حال ترمیم بوده و تعداد این اعضا در دانشگاه‎های آزاد استان نسبت به دیگر دانشگاه‎ها بسیار خوب است.

وی گفت: برای ارتقاء اساتید مربی به استادیار مجوز ادامه تحصیل 100 نفر از اساتید واحدهای خرم‎آباد و بروجرد را صادر کرده‎ایم به طوری که امسال تعداد این استادیارها در استان به 50 نفر خواهد رسید.

آمار بازدید: 359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image