ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی بیکاری فارغ‎‎التحصیلان دانشگاهی درحال تبدیل به بحران

بیکاری فارغ‎‎التحصیلان دانشگاهی درحال تبدیل به بحران

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد با اشاره به آمار بالای بیکاری در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و هشدار در مورد تبدیل شدن بیکاری فارغ التحصیلان به یک بحران در جامعه، اظهار کرد: فارغ التحصیلان مراکز علمی کاربردی دارای کمترین میزان بیکاری هستند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، دکتر "ناصر صدرا ابرقویی" در نشستی با اشاره به برنامه‎‎ریزی‏‏‌های خوبی که در سال تحصیلی جدید دانشگاه علمی کاربردی واحد یزد در دستور کار دارد، تاکید کرد: مراکز اموزشی دانشگاه باید به سمت سیاست‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و افزایش کیفیت آموزشی حرکت کنند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی متولی آموزش‎‎های عالی مهارتی با هدف ارتقاء شایستگی‏‏ های شغلی است و تمام رشته هایی که در این دانشگاه وجود دارند با توجه به نیاز شغلی جامعه ایجاد شده‌‏‏اند .

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد در ادامه تصریح کرد: وجود بیش از 1000 مرکز آموزش علمی کاربردی و همچنین حضور بیش از 750 هزار دانشجو در این دانشگاه نشان از اعتلای این دانشگاه در سال‎‎های اخیر است.

وی با اشاره به این که مسئولین همه به این موضوع آگاهی دارند که بالاترین آمار بیکاری در جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‎‎دهند، گفت: متاسفانه در سال‎‎های اخیر معضل بیکاری در بین قشر تحصیل کرده به گونه‎‎ای پیش رفته است که اگر کنترل نشود به یک بحران تبدیل می‏‏شود.این در حالی است که فارغ التحصیلان مراکز آموزشی علمی کاربردی، کمترین میزان بیکاری را نسبت به فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‎‎ها دارند .

برنامه‎‎ریزی برای بازدید نظارتی، بازنگری تقویم آموزشی مراکز، برنامه‌‏‏ریزی بزرگداشت سالگرد تاسیس دانشگاه و همچنین پیگیری نهایی شدن مجوز مراکز آموزش علمی کاربردی در شهرستان‎‎های مهریز ، خاتم و ابرکوه از دیگر موضوعاتی بود که صدرا ابرقویی در رابطه با آنها توضیحاتی ارائه کرد.

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image