ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی اعطای مدرک علمی کاربردی به سربازان و زندانیان به کجا رسید؟

اعطای مدرک علمی کاربردی به سربازان و زندانیان به کجا رسید؟

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی درباره دوره‌های آموزش‌های مهارتی در دوره سربازی و زندان‌ها گفت: طرح‌هایی که در دوره گذشته اجرایی شده در حال حاضر نیز ادامه دارد و هدف دانشگاه علمی کاربردی استفاده بهینه جوانان از وقت‌شان است.


مسعود شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: اکنون دوره‌های مهارت‌آموزی در برخی زندان‌های کشور در حال اجراست و زندانیان پس از آشنایی با مهارت های آموزشی و گذراندن دوره محکومیتشان آماده ورود به بازار کار و اشتغال می‌شوند.

وی در زمینه رشته‌های مهارتی موردنظر این دوره‌ها اظهارکرد: در هر زمینه‌ای که درآمدزایی و بازار شغلی وجود داشته باشد برای آموزش رشته های جدید اقدام می‌کنیم و امیدواریم به زودی شاهد ثمرات آن باشیم.

شفیعی با تاکید بر اینکه هدف دانشگاه علمی کاربردی استفاده بهینه جوانان از وقت‌شان است، افزود: در دوره‌های سربازی در برخی پادگان‌ها آموزش‌های مهارتی ارائه می‌شود تا هم افراد پس از گذراندن دوره سربازی مدرک علمی کاربردی دریافت کنند و هم در طول این مدت از وقت‌شان بهترین استفاده را کنند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی درباره تعداد سربازان تحت پوشش اظهارکرد: سهمیه‌ها در هر دوره متغیر است و کم و زیاد می‌شود.

وی درباره تعداد صندلی خالی‌های دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید گفت: هنوز ثبت‌نام‌ها به طور کامل انجام نشده است و آماری در دست نیست اما آنچه که مسلم است در سال‌های گذشته یک رشد سریعی اتفاق افتاد و اکنون داوطلبان کمتر می‌شوند اما امیدواریم درصد کاهش دانشجویان نسبت به دانشگاه‌های دیگر بسیار کمتر باشد.

آمار بازدید: 483 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image