ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تعداد مدرسین دانشگاه علمی کاربردی همدان

تعداد مدرسین دانشگاه علمی کاربردی همدان

فعالیت 1100 مدرس در دانشگاه علمی کاربردی همدان/استخدام هیئت‌ علمی نداریم


رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان گفت: در مراکز علمی کاربردی استان هزار و 100 مدرس، دروس مورد نیاز را تدریس می‌کنند و استخدام هیئت علمی نداریم.
خبرگزاری فارس: فعالیت 1100 مدرس در دانشگاه علمی کاربردی همدان/استخدام هیئت‌ علمی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید نظری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: فحشا، هرزگی و خشونت در سریال‌های ماهواره‌ای ترویج می‌شود و معنویت در خانواده‌ها هدف قرار گرفته است.هرماه شبکه‌های ماهواره‌ای برای تضعیف خانواده‌های ایرانی 168 میلیون تومان هزینه می‌کند و جنگ روانی شدیدی راه افتاده است.

نظری با بیان اینکه مصداق جنگ نرم برنامه‌های ماهواره‌ای است، خاطرنشان کرد: برای مقابله با برنامه‌های ماهواره‌ای نیاز به آگاه‌سازی روشنگری است چراکه بیش از 120 شبکه ماهواره‌ای علیه ایمان، باور و ارزش‌های ما در تلاش هستند.

وی تاکید کرد: همه برای مقابله با جنگ نرم وظیفه داریم و باید همگی فرمانده و سرباز این جنگ باشیم، همه باید قیام کنیم تا به پیروزی برسیم.ماهواره گندآب فساد بوده و تیرهای زهرآگینی پرتاب می‌کند که زنان و خانواده را هدف قرار می‌دهد.

نظری در بخش دیگری با اشاره به سالروز تاسیس دانشگاه علمی ـ‌ کاربردی گفت: این دانشگاه در همدان 25 مرکز دارد و با استفاده از پتانسیل حرفه‌آموزی ادارات به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد. در مراکز علمی ـ کاربردی استان هزار و 100 مدرس دروس مورد نیاز را تدریس می‌کنند،‌ استخدام هیئت علمی نداریم. رشته‌های علمی ـ کاربردی با توجه به نیاز بازار تاسیس شده و پس از رفع این نیاز رشته‌های جدید جایگزین می‌شود.

وی با اشاره به معضل بیکاری در جامعه به ویژه در بین افراد تحصیل‌کرده، گفت: دانشگاه علمی ـ کاربردی با برگزاری تک پودمان به صورت شش ماهه افراد تحصیل کرده را برای ورود به بازار کار و حرفه‌آموزی آشنا می‌کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان اظهار کرد: یکی از دانشجویان علمی ـ کاربردی همدان موفق به ساخت سه داروی گیاهی جهت جلوگیری از عفونت سوختگی ساخته که اثر آن تایید شده است.

وی همچنین به شرکت 560 نفر از دانشجویان این دانشگاه در اعتکاف ماه رجب و برگزاری جشن ازدواج دانشجویی برای 105 دانشجوی دانشگاه‌های علمی ـ‌ کاربردی استان اشاره کرد و گفت: در این ازدواج‌ها شاهد کمترین طلاق بوده‌ایم.

آمار بازدید: 933 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image