ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دوره‌های آموزش مدرسان پیام نور

دوره‌های آموزش مدرسان پیام نور

برگزاری دوره‌های آموزش مدرسان پیام نور با همکاری وزارت ورزش و جوانان


معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور از برگزاری دوره آموزشی مباحث مشاوره ای برای مدرسان پیام نور با همکاری وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکیل دادیم، در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربیان و مدرسان مشاوره و روانشناسی ویژه همکاران و اعضای هیات علمی پیام نور بحث و تبادل نظر شد.

کریم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ظرفیت وسیع دانشگاه پیام نور اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استفاده از ظرفیت جوانان و دانشجویان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و اهمیت حفظ سلامت جسمی و روحی آنان و با توجه به اینکه در حال حاضر در 520 واحد دانشگاه پیام نور یک میلیون دانشجو و چهار هزار عضو هیات علمی مشغول به تحصیل و تدریس هستند، تصمیم به تقویت مراکز مشاوره در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور گرفته شد.

وی افزود: گروه مشاوره و روانشناسی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور دایر است و ما قصد داریم برای همه استان‌ها مشابه استان تهران گروهی راه‌اندازی شود که رییس دانشگاه در هر استان به عنوان رییس گروه انتخاب شده و اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان اعضای گروه خواهند بود. همچنین می‌توانیم از ظرفیت دانشجویان دکتری و دانشجویان رشته روانشناسی برای تقویت این هدف بهره ببریم.

معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان تاکید کرد: با تاسیس مراکز مشاوره در مراکز و واحدهای دانشگاه، اقدامات موثری جهت رفع نیازهای مشاوره‌ای دانشجویان در حوزه‌های سلامت روان، ازدواج، تشکیل و تحکیم خانواده و... نمود.

آمار بازدید: 439 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image