ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تعداد دانش آموزان و دانشجویان شهرستان رفسنجان

تعداد دانش آموزان و دانشجویان شهرستان رفسنجان

70 هزار دانش‌آموز و دانشجو در رفسنجان تحصیل می‌کنند


فرماندار رفسنجان گفت: 70 هزار دانش‌آموز و دانشجو در شهرستان رفسنجان تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان رفسنجان با تبریک دهه ولایت، هفته نیروی انتظامی و جشن عاطفه‌ها گفت: با آغاز سال تحصیلی 70 هزار دانش‌آموز و دانشجو در رفسنجان مشغول به‌تحصیل شده‌اند.

وی ادامه داد: از اول مهر تا پایان سال تحصیلی اقدامات در زمینه مطالعه بیش از پیش آغاز می‌شود و در باب مطالعه و کارهای فرهنگی دیگر فعالیت‌ها به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: کتاب و مطالعه برای آگاهی مردم در مسیر بازکردن دیدگاه‌های خود نسبت به زندگی و گرفتن تصمیمات بهتر است.

ملانوری با بیان اینکه در کشور ما در دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی طی گذشت بیش از سه دهه در قالب مدیریت جهادی با مشارکت مردم کارهای ارزشمندی انجام شده است، افزود: زمینه اعتماد مردم باید فراهم شود چراکه اگر اعتماد نباشد، مردم پای کار نمی‌آیند.

وی عنوان کرد: کتاب یکی از ابزارهای بزرگ فرهنگی است و هنر کتابت، نوشتن و قلم در کنار هنرهای دیگر نقش پررنگ‌تری دارد اما مطالعه کمرنگ شده است.

ملانوری ادامه داد: انجمن کتابخانه‌ها باید یک اتاق فکر تشکیل دهند و از اشخاص علاقه‌مند در این مراکز استفاده شود و با برگزاری جلسات با دانشگاهیان، دانش‌آموزان و مدیران ایده‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ مطالعه ارائه شود.

وی گفت: راه‌اندازی جلسات کتابخوانی خانگی و اداری تا حد زیادی به بالا بردن فرهنگ مطالعه کمک می‌کند.

آمار بازدید: 540 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image