ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آخرین اخبار کنکورهای سراسری، ارشد و دکتری

آخرین اخبار کنکورهای سراسری، ارشد و دکتری

نتایج اولیه رشته‌های نیمه متمرکز کنکور 93 اعلام شد/ جزئیات پرداخت هزینه و انتخاب دانشگاه محل تحصیل

اسامي‌ معرفي‌‌شدگان‌ چندبرابرظرفيت رشته‌‌هاي‌ مختلف‌ تحصيلـي نيمه‌‌متمركز دوره‌هاي‌ روزانه و شبانه دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه پيام‌نور، موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌، پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان و شهيدرجائـي در کنکور 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این افراد می توانند به‌ منظور شركت‌ در مراحل ‌مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش‌ و همچنين آزمون‌هاي ‌ علمي‌ و عملي گروههاي آزمايشي‌ علوم ‌رياضي ‌‌و فني، علوم ‌تجربي، علوم ‌انساني و هنر آزمون‌ سراسري‌ بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش عمل کنند.

براساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزينش‌ رشته‌‌هاي‌ نيمه‌‌‌متمركز، معرفي‌شدگان‌ هر يك‌ از كدرشته‌هاي‌ نيمه‌‌‌متمركز تا چند برابر ظرفيت‌ در هر كد رشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ كل‌ از بين‌ كليه داوطلباني‌ كه‌ كدرشته‌ يا رشته‌هاي‌ مربوط را انتخاب ‌کرده اند، استخراج‌ و اسامي‌ آنان‌ در هر رشته‌ درج‌ شده است.

داوطلبان پذيرفته‌شده رشته‌هاي متمركز آزمون سراسري سال 93 توجه داشته‌ باشند، چنانچه‌ در رديف ‌معرفي‌شدگان ‌چند برابر ظرفيت هر يك ‌از رشته‌‌هاي‌ نيمه‌‌متمركز قرار گرفته‌اند، در صورتيكه براي‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاينه و يا آزمون عملي رشته‌ و يا رشته‌‌هاي‌ نيمه‌متمركز اعلام شده‌، مراجعه کرده و پس از انتخاب كد رشته محل در سايت اينترنتي سازمان، به عنوان پذيرفته‌شده ‌نهايي‌ هر يك از رشته‌هاي تحصيلي‌ نيمه‌‌متمركز اعلام‌ قبولي شوند، مطابق ضوابط قبولي‌ قبلي آنان‌ در رشته‌ متمركز لغو می شود و بايد در رشته قبولي نيمه‌متمركز ثبت‌نام کرده و ادامه تحصيل دهد و امكان بازگشت و ادامه تحصيل در رشته قبولي متمركز ميسر نیست.

طبق مصوبه معرفي‌شدگان در زمان اعلام چند برابر ظرفيت داوطلبان باید نسبت به پرداخت مبلغ 100 هزار ريال (معادل 10 هزار تومان) بابت هزينه آزمون عملي كليه كدرشته ­هاي كارشناسي علوم‌ورزشي و گرايش هاي آن و آموزش تربيت‌بدني در تمامي دوره‌ها فوق همچنين مبلغ 150 هزار ريال (معادل 15 هزار تومان) بابت هزينه آزمون عملي براي رشته‌هاي هنري به صورت اينترنتي به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، پرداخت کنند.

معرفي‌شدگان چندبرابر ظرفيت می توانند از تاریخ 15 تا 23 مهرماه 93 با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به پرداخت این مبالغ اقدام کمند. ميزان هزينه‌اي كه داوطلبان معرفي شده باید با توجه به رشته‌هايي كه معرفي شده‌اند، پرداخت کنند در قسمت اعلام نتيجه مندرج در سايت اين سازمان به داوطلبان اعلام می شود.

داوطلبان معرفي‌شده چند برابر ظرفيت رشته‌هاي داراي آزمون عملي شامل:(نقاشي، ارتباط‌ تصويري، كارداني هنرهاي تجسمي، طراحي‌پارچه، طراحي‌لباس، مجسمه‌سازي، طراحي‌صنعتي، علوم ورزشي، مربيگري ورزشي، كارداني علوم ورزشي، آموزش تربيت بدني، آهنگ‌سازي، كتابت و نگارگري، ادبيات‌نمايشي، بازيگري-كارگرداني، نمايش‌عروسكي، طراحي‌صحنه و موسيقي ايراني، جهاني و نظامي) هستند که لازم است در موعد مقرر اعلام شده نسبت به پرداخت الكترونيكي هزينه آزمون عملي اقدام کنند در صورت عدم پرداخت هزينه آزمون عملي، براي آنان كارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد. نداشتن كارت ورود به جلسه آزمون عملي موجب‌ حذف‌ آنان‌ از آزمون عملي و گزينش نهايي خواهد شد.

انتخاب دانشگاه محل تحصيل رشته‌هاي تحصيلي نيمه‌متمركز معرفي‌شدگان در اين مرحله نيز به ‌صورت اينترنتي بوده و داوطلبان باید با مطالعه دفترچه راهنما در مراجعه به سايت اين سازمان نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

چنانچه هر يك از معرفي‌شدگان در مراحل مصاحبه، معاينه و آزمون عملي و يا ساير مراحل گزينش شركت کنند اما اقدام به انتخاب رشته مجدد اينترنتي ياد شده نکنند به‌ منزله انصراف‌ قطعي‌ از گزينش‌ در رشته‌ يا رشته‌هاي‌ ذيربط تلقي‌ خواهد شد.

مهلت انتخاب رشته‌هاي نيمه‌متمركزبه هيچ عنوان قابل تمديد نیست و و به هيچ يك از درخواست‌هايي كه بعد از زمان اعلام شده از طريق پست و يا مؤسسه ذيربط به اين سازمان ارسال شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.

اسامي پذيرفته‌شدگان نهائي رشته‌هاي مختلف تحصيلي نيمه‌متمركز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش و پس از گزينش علمي نهايي توسط اين سازمان در دهه دوم بهمن ماه سال جاري فقط از طريق سايت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.




ظرفیت های جدید کنکور ارشد 93 یکشنبه اعلام می شود
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند اعلام ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون ورودي كارشناسي ارشد سال 1393 از یکشنبه 20 مهرماه آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظرفيت‌ های جدید برای پذيرش‌ رشته‌محل‌های آزمون كارشناسي ارشد سال 93 از روز یکشنبه 20 مهرماه اعلام می شود و داوطلبان از 20 تا 27 مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

وی افزود: در کنار ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد، تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد سال 1393 نیز اعلام می شود.

توکلی اظهار داشت: شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

وی اضافه کرد: ظرفيت جديد برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي و همچنين تكميل ظرفيت براي برخي از كدرشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون مذكور در پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش درج خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت‌نام و شركت کرده اند مي‌توانند براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) آزمون فوق و همچنين مندرجات اطلاعيه مذكور از تاريخ 20 تا 27 مهرماه با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.




آغاز تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 93 از فردا/ قبول شدگان حق ثبت نام ندارند
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام ظرفیت پذیرش جدید برای کدرشته محل های تحصیلی دوره آزمون دکتری سال 93 خبر داد: داوطلبان می توانند از فردا یکشنبه 20 مهر تا روز یکشنبه 27 مهرماه 93 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته جدید اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفیت پذیرش در کد رشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 93 فردا یکشنبه منتشر می شود.

وی افزود: این اطلاعیه فردا یکشبه 20 مهرماه 93 بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و پس از آن در روز دوشنبه 21 مهرماه در نشریه پیک سنجش منتشر می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری ثبت نام و در آزمون شرکت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده اند در صورت علاقمند بودن و بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین مندرجات اطلاعیه، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان از فردا یکشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده 27 مهرماه 93 می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.




ظرفیت های جدید کنکور ارشد امروز اعلام می شود
فرآیند اعلام ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد، همچنين تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون ورودي كارشناسي ارشد سال 1393 از امروز، آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ظرفيت‌ های جدید برای پذيرش‌ رشته‌محل‌های آزمون كارشناسي ارشد سال 93 از امروز یکشنبه 20 مهرماه اعلام می شود و داوطلبان تا 27 مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

در کنار ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌محل‌هاي جديد، تكميل ظرفيت برخي از كد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد سال جاری هم امروز اعلام می شود.

شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

به گزارش مهر، ظرفيت جديد برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي و همچنين تكميل ظرفيت براي برخي از كدرشته‌ محل‌هاي تحصيلي آزمون مذكور در پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش درج خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت‌نام و شركت کرده اند، مي‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) آزمون فوق و همچنين مندرجات اطلاعيه مذكور از تاريخ 20 تا 27 مهرماه با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

آمار بازدید: 442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image