ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد جزئیات پذیرش‌های جدید ارشد و دکتری

جزئیات پذیرش‌های جدید ارشد و دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد انتخاب رشته داوطلبان در مقطع دکتری گفت: هر داوطلب در مقطع دکتری می‌تواند حداکثر تا پنج کد رشته را انتخاب کند.


حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌افزود: ظرفیت پذیرش مقطع دکتری جمعا 580 نفر است و تا ساعت هشت صبح امروز (سه شنبه 22 مهرماه)، 3953 نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

وی درادامه در مورد مقطع کارشناسی ارشد نیز توضیح داد: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد حداکثر می‌توانند تا 20 کد رشته محل را انتخاب کرده و کدرشته محل‌ها را به ترتیب اولویت علاقه، ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در مورد ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد اظهار کرد: ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد جمعا 24 هزار و 773 نفر است و تا ساعت هشت صبح امروز 9411 نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با اشاره به انتشار نتایج ظرفیت پذیرش در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ورودی دوره دکترا (phd) نیمه متمرکز سال 93 در نشریه پیک سنجش از روز دوشنبه 21 مهرماه افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز 93 ثبت نام و در آزمون شرکت نموده‌اند اما در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌اند در صورت علاقمند بودن و با توجه به ضوابط و شرایط ذکر شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی مذکور و اطلاعیه‌ای که روز بعد در سایت منتشر می‌شود می‌توانند تا روز یکشنبه 27 مهرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: افرادی که در آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز 93 پذیرفته شده‌اند نمی‌توانند برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

----------------------------------------------------

تشریح جزئیات ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات و آمار ثبت‌نام ظرفیت‌های جدید برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۹۳ را تشریح کرد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام ظرفیت‌های جدید برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی افزود: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 ثبت‌نام و در آزمون شرکت کردند می‌توانند بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های انتخابی خود از کدرشته محل‌ امتحانی مربوط حداکثر تا 20 کدرشته محل انتخاب کنند.

توکلی اظهار داشت: ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها 24 هزار و 773 نفر است و تا 8 صبح امروز سه شنبه 22 مهرماه تعداد 9 هزار و 411 نفر برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کردند.

* جزئیات مربوط به ثبت‌نام دوره‌های دکتری

توکلی گفت: ظرفیت‌های جدید برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دکتری(PhD) نیمه متمرکز سال 93 نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

وی افزود: داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کردند و پذیرفته نشده‌اند در صورت علاقمندی می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون و مندرجات اطلاعیه‌ای که در رابطه با اعلام ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون منتشر شده است تا روز 27 مهرماه 93 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: داوطلبان برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی باید حداکثر تا 5 کدرشته محل انتخاب کنند.

به گفته وی، ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها 580 نفر است و تا 8 صبح امروز سه شنبه 3 هزار و 953 نفر برای تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کردند.

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image