ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تشکیل دوره‌های تقویتی کنکور توسط موسسات غیردولتی در بردخون

تشکیل دوره‌های تقویتی کنکور توسط موسسات غیردولتی در بردخون

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: برای تقویت پایه‌های علمی دانش‌آموزان دوره‌های تقویتی و کنکور توسط مؤسسات غیردولتی با حضور دبیران مجرب و با سابقه در منطقه تشکیل می‌شود.

خبرگزاری فارس: تشکیل دوره‌های تقویتی کنکور توسط موسسات غیردولتی در بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمالی‌فرد صبح امروز در حاشیه نشست مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان بردخون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رکن اوّل در تربیت و آموزش دانش‌آموزان خانواده است و مدرسه به عنوان رکن دوّم و مکمل تربیت در خانواده است پس هردو نهاد باید با مشارکت و همکاری همدیگر به هدف نهایی بیندیشند و سرنوشت دانش‌آموزان را تغییر دهند.

وی افزود: دنیای امروز اطلاعات را به روز کسب می‌کنند و اگر ارتباط و تعامل نداشته باشیم به هدف تعیین شده نمی‌رسیم پس بکوشیم در رقابت سازنده اهداف بزرگ گم نشود.

جمالی‌فرد اضافه کرد: امسال کار بزرگی در منطقه صورت می‌گیرد و برای تقویت پایه‌های علمی دانش‌آموزان دوره‌های تقویتی و کنکور توسط مؤسسات غیردولتی با حضور دبیران مجرب و با سابقه در منطقه تشکیل می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: آموزش و پرورش در حد توان خود تلاش می‌کند و با اینکه به تنهایی قادر نیست نیازهای علمی و آموزشی را تأمین کند اما برای تقویت مبانی علمی معلمان سرمایه‌گذاری می‌کند تا فکر و اندیشه گسترش یابد چرا که دانایی موانع را در هم می‌شکند.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم دانش‌آموزانی علمی و مخالف نادانی تربیت کنیم موفق نیستیم، گفت: سرمایه‌گذاری بر روی تربیت دانش‌آموزان به پیشرفت آنان می‌انجامد و اگر می‌خواهیم آینده دانش‌آموزان را بسازیم باید مشارکت همه جانبه داشته باشیم.

در ادامه اولیاء دانش آموزان به بیان نظرات و خواسته های خود پرداختند و با حضور در انتخابات انجمن اولیاء و مربیان اعضای انجمن دبیرستان را برگزیدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون همچنین با حضور در کلاس دیداری با دانش‌آموزان کلاس پیش دانشگاهی دبیرستان داشت و خواستار تلاش آنان در زمینه موفقیت در کنکور سراسری و راهیابی به مراکز دانشگاهی شد.

آمار بازدید: 447 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image