ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی

اخبار جدید پیام نوری

35 درصد تحصیلات آموزش عالی کشور در دانشگاه پیام نور ارائه می‌شود


رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: 35 درصد تحصیلات آموزش عالی کشور در دانشگاه پیام نور ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جشن دانشجویان جدید‌‌الورود دانشگاه پیام‌نور یاسوج با حضور رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای هئیت علمی این دانشگاه و بدون حضور مسئولان استان در پارک آبشار یاسوج برگزار شد.

روح‌الله دانش‌پایه در ابتدای این مراسم با تبریک به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام‌نور با 25 سال فعالیت علمی در سطح کشور از دانشگاه‌های برتر در حوزه آموزش عالی است.

رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج با بیان اینکه بالغ بر 35 درصد تحصیلات آموزش عالی کشور در دانشگاه پیام نور ارائه می‌شود، بیان کرد: دانشگاه پیام نور در سال 1384 با 80 دانشجو در دو رشته حقوق و روانشناسی فعالیت خود را در یاسوج آغاز کرد.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر دانشگاه پیام‌نور با خروجی‌ خوبی که داشته توانسته به جایگاه خوب و برتری در میان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دست یابد.

این مسئول مطرح کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور با هفت هزار دانشجو در 80 رشته به دانشجویان خدمت‌رسانی می‌کند ضمن اینکه این دانشگاه در شهر یاسوج دارای 30 نفر هئیت علمی و 750 استاد حق‌التدریسی است.

دانش‌پایه ادامه داد: در سال تحصیلی جدید یک هزار و 100 نفر دانشجو در 70 رشته تخصصی سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج تصریح کرد: رویکرد این دانشگاه در سال تحصیلی جدید توجه به امور فرهنگی و پژوهشی در کنار فعالیت‌های آموزشی است.






پذیرش 3500 دانشجو در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 3500 دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌های پیام نور این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عنایت‌الله نجیب‌زاده پیش از ظهر امروز در جشن دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام‌نور یاسوج انگیزه والای دانشجویان را در پیشرفت علمی آنان مؤثر دانست و اظهار کرد: علم‌آموزی اولین موضوعی است که باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد و پیشرفت علمی دانشجویان تنها با داشتن انگیزه و پشت‌کاری قوی محقق می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش عالی متولی امر فرهنگ است و دانشگاه باید در خصوص آموزش عالی برنامه‌های متنوع را داشته باشد و تمدن نوین کشور را در پویایی فرهنگ جامعه مد‌نظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاه با همکاری هم می‌توانند زمینه رشد و تعالی دانشگاه را فراهم کنند، گفت: افزایش دانش دانشجویان و تلاش خود دانشجو برای درک مباحث عمیق علمی می‌تواند گام مؤثری در ارتقاء پیشرفت علمی دانشگاه باشد.

این مسئول افزود: نظام نوین کنونی اقتضا می‌کند که دانشجویان در زمینه علم‌آموزی بیش‌تر تلاش کنند و طوری برنامه‌ریزی کنند که نه تنها برای خود بلکه برای جامعه مفید باشند.

نجیب‌زاده با بیان اینکه جنبش دانشجویی به پیشرفت دانشگاه کمک می‌کند، گفت: دانشجو باید دانشگاه را متناسب با امکانات و ظرفیت‌ها و به صورت منصفانه نقد کند.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دانشگاه باید محل سه جریان مهم علم و تحقیق، آرمان‌گرایی و آرمان خواهی و جریان سیاسی و اجتماعی باشد.

وی اضافه کرد: ساختمان آموزشی جدید و بزرگ دانشگاه پیام نور در یاسوج ظرف 10 روز آینده افتتاح می‌شود ضمن اینکه ساخت محیط آموزشی، آزمایشگاهی و یک کارگاه برای دانشجویان این دانشگاه با پیشرفت خوبی که حاصل شده ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: عملیات ساخت ساختمان اداری و مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور استان از سال آینده آغاز می‌شود و شهریور سال 94 این مکان‌ها برای تحصیل دانشجویان در مکان امن در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

نجیب‌زاده گفت: در سال تحصیلی جدید 3500 دانشجو جدید در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند که تاکنون دو هزار و 600 نفر ثبت‌نام کردند و در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان پیام نور را از باسوادترین دانشجویان کشور دانست و بیان کرد: نحوه تدریس در این دانشگاه متفاوت‌تر از سایر دانشگاه‌ها است و همین عامل موجب شده دانشجویان این دانشگاه از سطح علمی خوبی نسبت به سایر دانشگاه‌ها برخوردار باشند.

آمار بازدید: 516 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image