ارتباط مستقیم با 30656 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت رشته ‌های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت رشته ‌های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد

ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته ‌های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی و رشته های غیرپزشکی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام برای رشته های گروه علوم پزشکی و رشته های غیرپزشکی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه مورخ 26مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ 93/7/29 ادامه خواهد داشت.

علوی فاضل در ادامه افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 شرکت کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام برای مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش در پایان درپاسخ به این سوال که هر داوطلب چند رشته/ محل را می تواند انتخاب کند، گفت: هر داوطلب می تواند 20 رشته/ محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت نام کند. وی در پایان گفت: نتایج پذیرفته شدگان این مرحله در هفته آینده اعلام خواهد شد.
-----------------------------------------------------------------

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی و رشته‌‌های غیرپزشکی با آزمون دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیا برای رشته‌های گروه علوم پزشکی و رشته های غیرپزشکی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از 26 مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی علوی فاضل از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی و رشته ‌های غیرپزشکی با آزمون دانشگاه آزاد خبر داد.

وی در همین رابطه گفت: گفت: ثبت نام برای رشته های گروه علوم پزشکی و رشته های غیرپزشکی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه 26 مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

علوی فاضل در ادامه تصریح کرد: تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 شرکت کرده‌اند، می توانند با مراجعه به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام برای مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش درخصوص این موضوع که هر داوطلب چند رشته‌محل را می‌تواند انتخاب کند، گفت: هر داوطلب می‌تواند 20 رشته‌محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت نام کند.

وی در پایان گفت: نتایج پذیرفته شدگان این مرحله در هفته آینده اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 2087 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image