ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی کاهش شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی

کاهش شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی

سهم دانشگاه جامع از شهریه‌های دانشجویان کاهش می‌یابد


سرپرست وزارت علوم در نامه‌ای از دانشگاه جامع علمی– کاربردی خواست سهم این دانشگاه از محل شهریه‌های دانشجویان تمام مراکز علمی کاربردی را از 15 درصد به 12 درصد کاهش دهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به شفیعی سرپرست دانشگاه جامع علمی – کاربردی خواست سهم دانشگاه جامع علمی– کاربردی از محل شهریه‌های دانشجویان تمام مراکز علمی– کاربردی را از 15 درصد به 12 درصد کاهش دهد.

در نامه نجفی به شفیعی آمده است:

«با تشکر از برگزاری همایش بیست و دومین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و پیرو مباحث مطروحه در آن همایش، موارد زیر را جهت اقدام مقتضی اعلام می‌دارد:

1- رقم 15 درصد سهم دانشگاه جامع از محل شهریه‌های دانشجویان تمام مراکز علمی– کاربردی کشور از ابتدای سال تحصیلی 93- 94 به 12 درصد تقلیل می‌یابد.

2- 23 مرکز تحت مدیریت دانشگاه با برنامه‌ریزی کامل و رعایت تمام جوانب امر در سال تحصیلی جاری به بخش خصوص فعال و صاحب صلاحیت واگذار و یا درصورت عدم امکان این امر منحل شوند. البته برای دانشجویان این مراکز باید تدابیر لازم اندیشیده شود که دچار زیان و خسارت نشوند.

3- موضوع معافیت مراکز علمی– کاربردی از مالیات را بررسی و در صورتی که مشکلی از این جهت وجود دارد، نتیجه را به اینجانب گزارش فرمایید.

4- مسأله دریافت 350.000 ریال حق فرهنگی– ورزشی بابت هر دانشجو توسط دانشگاه بررسی و دلایل این امر و ضرورت آن را به اینجانب گزارش فرمایید.

5- ظاهراً در مواردی سرفصل‌های دروس خاص که باید در مراکز تدریس شوند، هنوز تهیه و ابلاغ نشده و از سرفصل‌های درسی دانشگاه‌های معمولی استفاده می‌شود. این امر را نیز بررسی و نتیجه را گزارش فرمایید.»
-----------------------------------------------------------------------

شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی کاهش می‌یابد

با دستور سرپرست وزارت علوم، از ابتدای سال تحصیلی سهم دانشگاه جامع از شهریه های دانشجویان کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نجفی در نامه اي از دانشگاه جامع علمی کاربردی خواست سهم اين دانشگاه از محل شهریه های دانشجویان تمام مراکز علمی – کاربردی را از 15 درصد به 12 درصد کاهش دهد.

آمار بازدید: 781 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image