ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و جزئیات پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ناپیوسته

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و جزئیات پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ناپیوسته

آغاز ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید از فردا


ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید سال 93 موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی که بر اساس ضوابط پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، از فردا آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. ثبت نام از فردا دوشنبه 19 آبان ماه آغاز می شود و تا شنبه 24 آبان ماه پایان می پذیرد.

توکلی اظهار داشت: دفترچه راهنمایی انتخاب رشته این پذیرش از فردا دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و کلیه متقاضایان می توانند در این مهلت به سایت سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی است داوطلبان لازم است در محدوده زمانی اعلام شده و پرداخت 106 هزار ريال وجه ثبت نام به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه بانکی شتاب، کارت اعتباری را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: هر داوطلب می تواند حداکثر 25 کد رشته محل را از میان کدرشته های تحصیلی اعلام شده انتخاب و به ترتیب اولویت در فرم مربوطه درج کند.
---------------------------------------------------------------

جزئیات پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی‌ها

ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی که بر اساس ضوابط پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم یا کاردانی ) صورت می گیرد، از امروز آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. ثبت نام از امروز شنبه 17 آبان ماه آغاز می شود و چهارشنبه 21 آبان ماه پایان می پذیرد.

توکلی اظهار داشت: دفترچه راهنمایی انتخاب رشته این پذیرش از امروز شنبه 17 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و کلیه متقاضایان می توانند در این مهلت به سایت سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی است داوطلبان لازم است در محدوده زمانی اعلام شده و پرداخت 144 هزار ريال وجه ثبت نام به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب، کارت اعتباری دارای شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: هر داوطلب می تواند حداکثر 25 کد رشته محل را از میان کدرشته های تحصیلی اعلام شده انتخاب و به ترتیب اولویت در فرم مربوطه درج کند.
--------------------------------------------------------------


آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی از دوشنبه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی از دوشنبه خبرداد.

حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش عالی کشور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی نظام جدید سال 1393 موسسات آموزش عالی، غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد، از دوشنبه 19 آبان ماه آغاز می‌شود.

توکلی در ادامه افزود: ثبت نام منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ‌صورت گرفته و تا روز شنبه 24 آبانماه ادامه دارد. همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از فردا روی سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند بر اساس شرایط مندرج در دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن و در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ 10 هزار و 600 تومان از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نسبت به ثبت نام و تکمیل کد رشته محلهای انتخابی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار کرد: هر داوطلب می‌تواند حداکثر 25 کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های تحصیلی مربوطه انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه در فرم وارد نماید.

آمار بازدید: 1822 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image