ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان دانشگاه آزاد کلاسهای تخصصی آمادگی آزمون زبان برگزار می‌کند

دانشگاه آزاد کلاسهای تخصصی آمادگی آزمون زبان برگزار می‌کند

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری کلاسهای تخصصی آمادگی آزمونهای IELTS، TOFEL، EPT خبرداد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکترعلوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست متقاضیان آزمونهای زبان انگلیسی IELTS، TOFEL و EPT مبنی بر تشکیل کلاس های آمادگی استاندارد در این سه آزمون، معاونت سنجش و پذیرش اقدام به تشکیل کلاس های تخصصی این دوره ها نموده است.

وی در مورد جزییات این کلاس‌ها اظهارداشت: برای پذیرش متقاضیان امتحان تعیین سطح برگزار و افراد می توانند پس از تعیین سطح در کلاس‌ها که به دو صورت فشرده و عادی ارائه می شود، شرکت کنند.

همچنین، کلاس های مکالمه آزاد جهت ارتقاء سطح مکالمه متقاضیان این آزمونها برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می توانند در این دوره‌ها نیز ثبت نام کنند.

علوی فاضل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در زمینه آماده سازی آزمون های بین المللی و استاندارد زبان تجربه مناسبی وجود دارد، اداره برگزاری آزمون‌های استاندارد زبان این معاونت، امکان مشاوره توسط متخصصین و اساتید با تجربه در زمینه زبان انگلیسی را برای متقاضیان و علاقه‌مندان فراهم نموده است.

معاونت سنجش و پذیرش در پاسخ به این سوال که مدرسین در این کلاس‌ها چه کسانی هستند، گفت: این دوره‌ها تحت نظارت اداره برگزاری آزمون‌های استاندارد زبان و توسط اساتید مجرب دانشگاه تدریس خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری کلاسها، آزمون‌های آزمایشی آیلتس نیز جهت آماده سازی متقاضیان برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 66348856- 66348862 تماس حاصل نموده و یا به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.pubr-azmoon.com مراجعه نمایند.

آمار بازدید: 491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image