ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی دانش‌آموزان آماده روزهای سخت می‌شوند

دانش‌آموزان آماده روزهای سخت می‌شوند

طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده روزهای سخت) در حالی به سومین دوره خود رسید که مسئولان ارشد این طرح به بررسی نقاط قوت و ضعف آن پرداخته و برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تصیمات جدید را اتخاذ کردند.


به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، در جلسه ای که با حضور دکتر قبادی دانا رئیس سازمان جوانان هلال احمر و دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی اموزش پژوهش و سلامت وزارت آموزش و پرورش و دکتر ضیاء الدینی مدیر کل سلامت این وزارتخانه در سازمان جوانان تشکیل شد، آمار‏‏، اطلاعات، نتایج این طرح مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد در سال تحصیلی پیش رو آموزش ویژه دانش آموزان پایه هشتم سال دوم دوره متوسطه اول صورت پذیرد.

همچنین مقرر شد تا آموزش ها توسط مدرسان جمعیت هلال احمر در مدارس انجام شود و در نهایت با ارزیابی های صورت گرفته از بین مدرسان و مدیران و مربیان مدارس و همچنین مدیران ستادی آموزش و پرورش و جمعیت هلال حمر مجریان برگزیده انتخاب و از آنان تقدیر به عمل آید.

در این دیدار دکتر قبادی دانا، رئیس سازمان جوانان هلال احمر ضمن تقدیر از مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: با این که اجرای چنین طرح عظیمی در سراسر کشور با ابعاد وسیع، دشواری و هزینه بسیاری را برای جمعیت هلال احمر در بردارد اما وظیفه انسانی خود می دانیم، در حد توان به آموزش نوجوانان عزیز کشور بپردازیم تا شاهد کاهش خسارات و تلفات انسانی در حوادث گوناگون باشیم.

دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار ضمن بیان سیاست جدید وزارت متبوع خود مبنی بر “مدرسه محوری” تاکید کرد که شایسته است در برنامه آتی توجه ویژه ای به آموزش در مدارس شود و “طرح دادرس” و “المپیاد درون مدرسه ای” با وزن بیشتری انجام پذیرد.

شایان ذکر است که طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) جهت آموزش نوجوانان مدارس متوسطه در بخش پناه گیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان، بانداژ و آتل بندی، چادرزنی و اطفاء حریق اجرا می گردد و در سال های گذشته باعث نجات جان افراد خانواده دانش آموزان آموزش دیده و پیشگیری از بروز جوادث و سوانح شده است.

تاکنون بعد از گذشت دو دوره بیش از 550 هزار دانش آموز از آموزش های این طرح بهره برده اند.

آمار بازدید: 450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
هانیه77 سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

چرا خدمات منطقه ی سه این قدر محدود است؟