ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار خبرهای جدید وام ازدواج 10 میلیونی دانشجویان

خبرهای جدید وام ازدواج 10 میلیونی دانشجویان

پرداخت 940 میلیون ریال وام به زوج‌های دانشجوی دانشگاه لرستان


کار‌شناس صندوق رفاه دانشگاه لرستان گفت: ۹۴ میلیون تومان وام ازدواج به زوج‌های دانشجوی دانشگاه پرداخت شد.

امیر پارسا در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام به ۶۳ زوج دانشجوی دانشگاه لرستان پرداخت شد.

وی ادامه داد: به زوج‌هایی که یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده‌اند، 1.5 میلیون تومان و به زوج‌هایی که هر دو نفر آن‌ها دانشجو بوده‌اند، سه میلیون تومان وام ازدواج پرداخت شده است.

این کارشناس یادآور شد: بازپرداخت این وام‌ها برای دانشجویان دختر پس از فارغ التحصیلی و برای دانشجویان پسر پس از انجام خدمت مقدس سربازی در اقساط 60 ماهه شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز پرونده پرداخت وام ازدواج به شش زوج دانشجوی این دانشگاه در دست اقدام است، یادآور شد: زوج‌های دانشجوی دانشگاه لرستان که در یک سال اخیر عقد کرده‌اند، می‌توانند تا 15 دی برای بهره‌مندی از تسهیلات وام ازدواج دانشجویی به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه کنند.

پارسا اضافه کرد: بیش از 15 میلیون تسهیلات به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت خرید متون تخصصی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 31 نفر از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه متقاضی دریافت وام متون تخصصی بوده‌اند که به هر نفر از آن‌ها 500 هزار تومان پرداخت شده ، بیان کرد: پرونده 1888 نفر دانشجوی روزانه متقاضی وام تحصیلی نیز تکمیل شده و ظرف دو هفته آینده جمعا بیش از 452 میلیون تومان تسهیلات به این دانشجویان در فاز نخست پرداخت می‌شود.
-------------------------------------------------


ثبت‌نام 3000 دانشجو برای وام ازدواج 10 میلیونی

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تعداد درخواست‌کنندگان وام ازدواج دانشجویی این دانشگاه را 3000 نفر عنوان کرد.

دکتر کاردار در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص وام ازدواج 10 میلیونی گفت: تاکنون سه هزار دانشجو برای دریافت وام ثبت‌نام کرده و به بانک عامل معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام از اول مهر امسال آغاز شده، افزود: دانشجویان می‌توانند با پورتال معاونت دانشجویی به صورت الکترونیکی درخواست وام ازدواج را ثبت و تکمیل کرده و با ارائه مدارک، حداکثر بعد از یک ماه به بانک عامل مراجعه و وام خود را دریافت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: مبلغ وام برای همه مقاطع مساوی است.

کاردار با بیان اینکه کسانی که از ششم شهریور 1393 ازدواج کرده‌اند می‌توانند این وام را دریافت کنند گفت: دانشجویانی که تاریخ ازدواجشان قبل از این زمان باشد، از وام‌های قبلی 1.5 میلیون تومان می‌توانند استفاده کنند.

آمار بازدید: 1436 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
اصغر چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

وام کجا بود بنده خدا،ما شش ماهه ثبت نام کردیم هنوز وام ازدواج دانشجویی بهمون ندادن.20 نفر دیگه از دوستامو میشناسم که همه این شرایطو داشتن ولی وام بهشون ندادن.اونوقت این بابا میگه ظرف مدت یه ماه وام میدن!!!!!!