ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سنوات ارفاقی معلمان استثنایی از سال 88 تا 91 لحاظ می‌شود؟

سنوات ارفاقی معلمان استثنایی از سال 88 تا 91 لحاظ می‌شود؟

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از پیگیری برای رفع مشکل سنوات ارفاقی و فوق‌العاده شغل معلمان مدارس استثنایی که در سال‌های 88 تا 91 قطع شده بود، خبر داد.


مجید قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه بعد از اجرای لایحه خدمات مدیریت کشوری کلیه اضافه‌پرداختی‌ها تحت عنوان 20 درصد فوق العاده شغل و سختی کار از سال 1388 قطع شده بود، اظهار کرد: بعد از سه سال یعنی از سال 91 مجددا این اضافه پرداختی‌ها وصل شد اما سازمان بازنشستگی کشوری آن سه سال را قبول نمی‌کند.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم. همچنین بخشی از بازنشستگان در رابطه با پوشش بیمه‌ای سنوات ارفاقی خود در این سه سال دچار مشکل هستند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه در حال حاضر دو، سه پروژه حقوقی در دست داریم، اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که دنبال می‌کنیم آن است که سنوات ارفاقی، یک پاداش برای همکاران ماست و نباید اجباری باشد.

قدمی افزود: ما سنوات ارفاقی را می‌پردازیم و سر 30 سال همکار فرهنگی‌مان را به زور بازنشسته می‌کنیم. به دنبال این هستیم راهکاری بیابیم که معلم بتواند انتخاب کند، شاید او بخواهد در مدرسه بماند و بیشتر خدمت کند.

آمار بازدید: 523 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image