ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تخصیص 4 درس سفید به کتاب‌های فارسی هر پایه

تخصیص 4 درس سفید به کتاب‌های فارسی هر پایه

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه امسال یکی از کارهای بزرگی که در دستور کار قرار دارد، توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان صاحب قلم است گفت: به همین دلیل بحث فراخوان افراد صاحب اندیشه توسط انتشارات مدرسه مورد توجه قرار گرفته است.



به گزارش سرویس آموزش و پرورش ایسنا، محی الدین بهرام محمدیان از تخصیص 4 درس سفید به کتابهای فارسی هر پایه خبر داد که به ابتکار معلم مربوطه تکمیل می شود.


وی با اشاره به کاهش تمرکز در تالیف کتابهای درسی ادامه داد: در نگاه جدید معلم تنها انتقال دهنده پیام نیست، بلکه برنامه ریز و راهبر آموزشی است و اختصاص 4 درس سفید به کتاب های فارسی هر پایه در این راستا است تا معلم متناسب با اقتضائات مدرسه، شهر و دانش آموز تولید محتوا کند که تقریبا 10 درصد کل محتوای کتاب فارسی را در بر می گیرد.


معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امسال یکی از کارهای بزرگی که در دستور کار قرار دارد، توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان صاحب قلم است، به همین دلیل بحث فراخوان افراد صاحب اندیشه توسط انتشارات مدرسه مورد توجه قرار گرفته است لذا معلمان و دانش آموزانی که می توانند متون آموزشی و کمک آموزشی بنویسند، خود را معرفی کنند تا انتشارات مدرسه با هماهنگی لازم نحوه مشارکت آن ها درتولید محتوا را مشخص نماید.


وی افزود: در این صورت، آن کتب آموزشی و کمک آموزشی به نام معلم نویسنده منتشر و به آن ها حق التالیف نیز پرداخت می‌شود.

آمار بازدید: 870 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image