ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی آخرین اخبار از دانش‌آموزان شین‌آبادی

آخرین اخبار از دانش‌آموزان شین‌آبادی

افتتاح کلاس درس هوشمند برای دانش‌آموزان شین‌آبادی


نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی از افتتاح کلاس درس هوشمند برای دختران دانش‌آموز شین‌آبادی که در حادثه آتش‌سوزی دو سال گذشته کلاس درس خود در شین‌آباد دچار آسیب‌دیدگی شده بودند، خبر داد.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دیروز در سالگرد حادثه آتش‌سوزی در یکی از مدارس شین‌آباد به اتفاق فرماندار، رییس آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولین این شهرستان کلاس درس هوشمندی را برای دانش‌آموزان شین‌آبادی افتتاح کردیم.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این کلاس درس پانزده صندلی طبی برای استفاده این دانش‌آموزان مورد استفاده قرار گرفته، کف اتاق اسفنجی است و تخته کلاس هم هوشمند است و از قلم الکترونیک برای آن استفاده می‌شود. همچنین برای تعدادی از این دانش‌آموزان لپ‌تاپ پیش‌بینی شده تا بتوانند با استفاده از این امکانات در کلاس درس حضور یابند.

وی اضافه کرد: پس از حادثه آتش‌سوزی در مدرسه شین‌آباد، وزیر آموزش و پرورش وعده ساخت یک مدرسه 12 کلاسه را داده بود. ما در همین راستا از این مدرسه در حال ساخت بازدید کردیم خوشبختانه پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مجوز آب، برق و گاز هم گرفته شده تا بتوان در فصل سرد نازک‌کاری داخل آن را نیز انجام داد تا ان‌شاءالله در 22 بهمن ماه این مدرسه افتتاح شود.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همچنان پیگیر دریافت دیه مستمری، درمان و پرداخت کمک هزینه به خانواده‌های دانش‌آموزان شین‌آبادی است، گفت: هنوز 130 هزار کلاس درس غیرایمن در سطح کشور وجود دارد که سیستم گرمایشی بخاری در آن مورد استفاده قرار گرفته و ما امیدواریم هر چه سریعتر این سیستم‌های گرمایشی در مدارس کل کشور اصلاح شود تا حادثه‌ای مثل آتش‌سوزی شین‌آباد تکرار نشود.
-------------------------------

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image